Er du glad i magen?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Dere som har begynt å få mage, hvordan er forholdet til magen?

Med eldstemann likte jeg virkelig ikke å gå gravid, og magen føltes bare rar og i veien. I tillegg ble den liksom aldri stor, så jeg følte jeg så smålubben ut hele svangerskapet :p

Denne gangen føler jeg magen kommer for fult, og har vært skikkelig glad i den fra sekundet jeg følte den ble synlig :Heartred Elsker å «vise den frem» og bruke tøy som ikke skjuler magen på noe vis :happy:
 
Er glad i magen, men som med de to andre, så tar det laaang tid før den blir skikkelig markert. Jeg blir liksom bare større over hele fronten, også i bredden :hilarious: Uke 21 i dag, og håper det snart blir en litt mer skikkelig kule :love7
 
Samme her, ordentlig glad i magen når den popper og jeg ikke bare ser småfeit ut lenger :p Nærmer seg, men ikke helt der at jeg vil gå med gravidklær som fremhever kulen helt enda. 16+4 i dag.
 
Dere som har begynt å få mage, hvordan er forholdet til magen?

Med eldstemann likte jeg virkelig ikke å gå gravid, og magen føltes bare rar og i veien. I tillegg ble den liksom aldri stor, så jeg følte jeg så smålubben ut hele svangerskapet :p

Denne gangen føler jeg magen kommer for fult, og har vært skikkelig glad i den fra sekundet jeg følte den ble synlig :Heartred Elsker å «vise den frem» og bruke tøy som ikke skjuler magen på noe vis :happy:

Jeg er veldig glad i magen min. Jeg går helst i klær som fremhever mager. Typen koser ofte med magen min, noe som virkelig er koselig. Jeg smører magen hver eneste dag med Bio Oil for å prøve å forhindre strekkmerker, ikke vet jeg om det funker, men jeg gjør det ett forsøk.

Jeg tar meg tid hver eneste dag til å ligg på sofaen og bare stryke på magen og se etter spark.
 
Var ikke så glad i magen sist, følte det bare var rart:hilarious: mens denne gangen har den poppet allerede og jeg elsker den, er 16+2☺️
 
Er veldig glad i magen! :) Men ettersom jeg ikke har fortalt om den til noen enda, så skjules den under vide gensere. Takk til vinteren som gjør det mulig ;)
 
Jeg er veldig glad i magen, for første gang i livet. :love017

Men viser den ikke fram ennå, kanskje aldri... Jeg er redd den aldri kommer til å se ut som en babykul, siden jeg var tjukk rundt magen i utgangspunktet. :smiley-ashamed008
 
Jeg er litt sånn av og på. Synes jeg bare ser tjukk ut noen dager, og synes babykulen vises noen dager.
Love/hate forhold akkurat nå.
 
Jeg syntes den er litt irriterende akkurat nå som den er så midt i mellom og ingen bukser passer (vanlige litt trange og gravidbukser for vide) :p
 
Sliter litt med å godta at jeg ser småfeit ut, og ikke gravid.. men i enkelte bukser ser jeg gravid ut :shy:
 
For de som kjenner meg ser jeg gravid ut for, magen er vist nokså rund. Men for de som ikke kjenner meg så ser jeg nok bare litt god i holda ut for. :hilarious: Men jeg har blitt mer og mer glad i magen for hver graviditet. Nesten så jeg skammer meg litt over hvor lite glad jeg var i magen med førstemann. :oops: Men nå stryker jeg støtt lg stadig på magen. :Heartred Er bare 15 uker på vei, så er ikke såååå stor enda. :Heartred
 
Elsker magen, og det gjør mannen og:happy:
Den står dønn ut så ser med engang at jeg er gravid, er 19 i dag, ser ut som om jeg er i 8 mnd:joyful: Går med gravidbukser og litt figurformede overdeler..
Dette er nr 3 så prøver å kose meg så mye jeg kan med magen og gravid journalen.
 
Liker magen både første og denne gangen, eneste tiden jeg faktisk føler meg komfortabel med trange klær over magen! Så kjører på med stretchtopper og kjoler :joyful:.
 
For første gang i livet er jeg nå glad i magen :Heartred Jeg er overrasket over at det er tydelig gravidmage allerede, da det er første graviditet og jeg er noe overvektig fra før av. Vet helt sikkert at dette er eneste graviditet jeg kommer til å ha, så det kan jo hende det også gjør noe med følelsene:)
 
Glad i magen, men ikke like glad i at resten av kroppen føles mer tung ut.
 
Føler meg fremdeles mest småfeit, sånn var det med førstemann også,fikk ikke ordentlig mage før etter uke 21 ca. De vanlige fleste buksene er for trange,og gravidbukser for store:pMen et par floyd bukser som har vært litt store,de passer perfekt nå.super stretch og de sklir heller ikke ned. Er jo gøy å se at magen vokser,men tror ikke jeg helt klarer å tro på at det skal gå bra hele veien frem.Er så redd noe skal gå galt,og med tanke på alder er nok dette siste gangen jeg er gravid:oops:. Satser på at jeg klarer å slappe mer av hvis alt er bra på oul:angelic:.
 
Jeg er glad i magen, det er også samboer. Har noen ekstra kilo, for andre mennesker ser jeg bare tykk ut, men når jeg kjenner på den, så har den endret fasthet og fasong.

Kjenner også magen når jeg tar på meg linser om morgenen, må ha litt nærkontakt med speilet for å sette dem inn. Så da jeg bøyer meg nær speilet kjenner jeg at det er noe hardt som treffer vasken.
 
For første gang i livet er jeg nå glad i magen :Heartred Jeg er overrasket over at det er tydelig gravidmage allerede, da det er første graviditet og jeg er noe overvektig fra før av. Vet helt sikkert at dette er eneste graviditet jeg kommer til å ha, så det kan jo hende det også gjør noe med følelsene:)

kunne skrive det sammen jeg
 
Veldig glad i magen :Heartred jobber med mote og liker å kle meg i fine kjoler som viser magen godt. Hyggelig når kundene ønsker gratulasjoner og de kundene som kunne vert litt frekk eller ufin blir mindre frekk og ufin :laughing002 trur det blir vanskeligere å være ufin forran en som er gravid:p
Samme var det med første mann, synes det var hyggelig med alle fine kommentarer fra både kjente og ukjente. Var den gang og er nå veldig stolt av kroppen. :Heartred
 
føler jeg ikke er helt glad i magen min da jeg nå føler den ikke er sånn baby kul mage enda.
Nå føler jeg meg små tykk for å si det sånn, men ser det nærmer seg sånn mage jeg ville ha under svangerskapet så gjenstår det bare å se om den kommer eller ei.
 
Back
Topp