Er du 'fornøyd' med svigerfamilien din?

Så absolutt ikke!

Svigermor er nok en skrue for seg selv. Men hun har respekt for meg nå og vi har det koselig. Grunn til at hun har vært vrien er på grunn av resten av familien. Hun blir alt for lett påvirket av andre. Og søstra, niese og mora overkjører henne veldig. Søstra (tante til gubben... )Snakker vi omtrent ikke med. Hun er tante fra hell.

Men svigersøster er bare god <3 hun er som en søster for meg.

Har faktisk bedre kommunikasjon med svigermor enn mamma. Mamma har ikke sosiale antenner, så vanskelig å kommunisere med.

De er skilt og har kjærester/samboere, så vi er dobbelt så heldige med barnepass :D

Ja, det er jeg. De er verdens beste!
Min egen familie er helt håpløse.

Jeg er kjempefornøyd med svigerfamilien min! De stiller alltid opp, uansett og de er veldig hyggelige! :)

Jeg har en super svigerfamilie. stiller alltid opp og er bare kjempe snille og gode mennesker :)

Jeg er veldig fornøyd med svigers. Hvor mange hadde fløyet fra Island til Norge kun med den hensikt å hjelpe til med å male vegger en helg :-)

De er fantastiske. Fra dag en har de tatt i mot meg med åpne armer og kjærlighet.

Ja :) Svigerfar er litt sær og har noen snodige sider egentlig :P Men ikke noe som er et problem :P
Også har jeg ei svigerinne som er "alt etter boka", som jeg kan bli litt stressa over :P hehe!

Jeg har den beste svigermora i verden. :D
Svigerfar er også god, men han er litt vanskeligere å snakke med. Hvertfall om det ikke handler om kjøretøy og sånt noe :p
Svogern er helt topp :D

Ja, de bor på andre kanten av landet :p Neida, vi ser dem altfor sjelden! De er fantastiske med barna når de er på besøk og vet ikke hva godt de skal gjøre for dem.

Veldig fornøyd :) helt fantastiske mennesker, hele gjengen! Kjempeglad for at jeg har blitt en del av den familien :) eneste negative er at nesten alle sammen bor veldig langt unna ;)

Har en fantastisk svigerfamilie :) de stiller opp uansett, inv på middag, grilling. Inv ut osv.

Min familie derimot trur jeg ikke er "montere", og vi får dra til de når vi vil så sant de er hjemme, og de stiller opp når de kan, men ikke helt på samme måte.. men, min familie er mer spredt og lenger unna.

Ja elsker de! :)
De er snille og gode rett gjennom, hjelper oss med det meste og er veldig flink til og samle hele familien :)
De tar godt vare på tradisjoner og feirer bursdag og høytider så har veldig mange koselige og fine stunder sammen med de :)

Er veldig glad i svigerfamilien min :) de stiller opp hvis det er noe og er på mange måter lik min egen familie. Min familie bor 8 t unna med bil, svigers 5 t unna med bil.. Kjedelig når vi får vår første, men jeg vet at svigers vil stille opp og besøke oss mye. Min egen familie hjelper gjerne økonomisk, men er svært dårlig på å besøke meg/oss o_O

Jeg er super fornøyd med svigers:D
De er begge morsomme, rause,omtenksomme ,hjelpsomme og ikke minst verdens beste besteforeldere:D

Back
Topp