Er du forelsket?

SillyDilly

Forumet er livet
Jepp, dette er da dagens undring!

Er så mange par - vennepar - bekjente, ja u name it som beskriver forholdet sitt som nesten vennskapelig, at piffen er litt borte?

Så da er spm mitt: Skjer dette alle? I så tilfelle hvorfor er man sammen? Er alle forhold dømt til å gå over til å bli "venneforhold" med innimellom en kjapp en? Dette er noe jeg har lurt på lenge, for da vil jeg heller være singel resten av livet[8D][:D]

ELLER: Får man det som man gjør det selv? At de som sitter i slike forhold kanskje vil ha det sånn, og ikke lenger er så opptatt av lidenskap, impuls osv osv.

Hva vil dere si?

Jeg vil si at jeg er forelsket i samboeren min til tider, noen ganger får jeg fortsatt sommerfugler, mens andre ganger så vil jeg helst ikke drive å kline og smutche så mye[8D] Dette tror jeg er normalt, men hvis jeg våkner opp en dag og inneser at det er flere måneder - år siden jeg sist følte noe, så er det jo fordi at det ikke er riktig? Eller!? Dette innlegget er ikker rettet mot mitt forhold, men forhold generelt!

Tror man må jobbe sammen for forelskelsen!! Mange tar den for gitt og plutselig en dag våkner de opp og skjønner ikke hva som har skjedd[;)]

Jeg er kjempe forelska ja Kan ikke si noe annet, men no har ikke vi vært sammen så lenge da

Jeg er forelska, får ofte sommerfugler i magen av samboeren min og syns han er drithot!
Men har samtidig dager der det er bare digg at vi ikke gjør så mye eller snakker så mye.
Der det bare er digg at han er her[:)]

Jeg tror at det er noe man må jobbe for selv!
Man må bestemme hvordan man vil forholdet skal være og jobbe for det sammen.

Om man bare er passive og lar ting skure så ender man nok opp som hybelvenner til slutt.
Man er ikke høy på hverandre hele livet, og man må gjøre seg fortjent til det videre.
Istarten jobber man jo veldig på begge siden for å være den beste og flotteste for den andre.
Det sier seg selv at man ikke gjør i 10 år[8D]

ORIGINAL: Delia

Tror man må jobbe sammen for forelskelsen!! Mange tar den for gitt og plutselig en dag våkner de opp og skjønner ikke hva som har skjedd[;)]

Hehe, dette jeg har inntrykk av også! Virker også som det kan skje etter man får barn "prioriteringene" blir jo også litt annet.
Nei, selvom nr 2 kommer i Juli, så er jeg en evig kjemper av å være forelsket, ingen ting er da bedre enn det[:D][:D]

Er inni mellom veldig lei, men det er etter krangler og div uenighet.

Stortsett er jeg veldig fornøyd og jeg kan kjenne sommerfugler i magen når jeg ser på han[:)] sexen er utrolig bra, så ja..vi er vel fortsatt forelsket men ikke på samme måte som første 6 mnd liksom[;)]

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg er forelska, får ofte sommerfugler i magen av samboeren min og syns han er drithot!
Men har samtidig dager der det er bare digg at vi ikke gjør så mye eller snakker så mye.
Der det bare er digg at han er her[:)]

Jeg tror at det er noe man må jobbe for selv!
Man må bestemme hvordan man vil forholdet skal være og jobbe for det sammen.

Om man bare er passive og lar ting skure så ender man nok opp som hybelvenner til slutt.
Man er ikke høy på hverandre hele livet, og man må gjøre seg fortjent til det videre.
Istarten jobber man jo veldig på begge siden for å være den beste og flotteste for den andre.
Det sier seg selv at man ikke gjør i 10 år[8D]

Haha nei det er sikker og visst! Før var det alltid nyshave legger, smurt inn med gode lukter og fine klær når man møttes! Alltid nysminket og ordnet!

Vell, kan vell si at tidene forandrer seg![:D] Men det er jo litt av sjarmen det også da

er supert forelsket i samboeren enda jeg, og får sommerfugler i magen av han..
Han er jo rå deillig! ! !
men har sefølgelig våre dager der jeg har mest lyst til å kaste han ut stuevinduet, men heldigvis ikke så mange dager av sånne dager..
Man må jo jobbe for forholdet skal det holde, og det gjør vi..
Passer på at vi får litt kjærstetid sammen uten barn.. Synst det er viktig[:)]

Jeg er forelsket i sambo enda jeg, når han kommer hjem fra jobb og hører bildøra hans smelle igjen ute så kiler det i magen..endelig er han hjemme [:D] Vi har vært sammen i 4.5 år. Er så klart noen dager hvor jeg føler jeg trenger litt alene tid, men det er ikke noe problem siden han jobber skift og har noen kvelder alene. Syns vi har det helt supert jeg [:D]

Etter ni år sammen så er jeg forsatt hodestupt forelsket i min samboer/kjæreste...[:D]

Elsker han mye og kan faktisk ikke se for meg livet mitt uten han...[8|]...

Venner er vi jo, men ikke sånn at lidenskapet blir borte, og den har vi forsatt...Jeg kan fortelle han alt (vel mesteparten[:-], ting som han ikke bør vite trenger han ikke å vite noe om...Ikke noe skumle greier da[8D])...

Hodestups<3
Like forelska i min kjære som jeg altid har vært [:)]

Jeg er forelsket
Og vi har snart vært sammen i 5år...

Jeg kan få skikkelig sommerfugler bare jeg ser gubben [;)]
Og det er så deilig å bare sitte og dulle og kose med han...
Mmmm, deilig å ta på rompa hans... (føler meg litt fjortiss til tider [;)][8D])

Men vi er venner også... Vi kan finne på mye morro som venner, hvis vi vil det...
Men så finner vi på mye som kjærester/gifte også [;)]

Kjærlighet er jo mer enn forelskelse..
Her er det kjærlighet.. Ikke noe tvil..
Åh!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Eg er alltid glad i /elsker sambuaren min, og inn i mellom kjenner eg at eg er forelska [:D] Syns han er ein flott mann, og kjenner sommarfuglane i magen både titt og ofte. Vi har vore i lag i 11,5 år, så skal vel godt gjerast å vere konstant forelska. 

Ja er forelsket i han [:)]
Ingen kan gjøre meg så sinna som den mannen, heller ikke så lei meg, og så er det ingen som kan gjøre meg så glad heller.
Med andre ord ingenting er likegyldig mellom oss og det er viktig tror jeg..

" Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet"

nu e æ for tiden singel og IKKE forelsket i noen... har et godt øye for noen, det har æ. men ikke sånn at æ har sommerfugler i magen og sånt :)

Hadde du hatt min, så hadde du også vært det..[8D]

Neida. Men sånt går jo opp og ned da. Betyr jo ikke at man bare er venner selv om forelskelsen går over akkurat der og da.
Hvis man elsker noen, så varer det jo hele tiden.. Mens en forelskelse kommer og går.. Mener JEG da.

Blir helt rørt av å lese alle innleggene jeg

Ja, jeg er forelska

Går litt opp og ned, og har mye å gjøre med hva man gjør det til selv.

Forelskeslse er deilig, men trygghet, vennskap og ekte kjærlighet er heller ikke å forakte[:)]

hm. eg har mista troen på evig kjærlighet i det siste.
etter å følt at det er noe galt i flere år, så har eg flytta ut. me hadde 10års jubileum i nov-09. det var blitt til at eg fortrakk når han var ute på kveldene. det var også en tydelig gnissing i forholdet. eg trur me har vokst fra kvarandre sakte,men sikkert. eg er 26 år, så eg har forandra meg siden eg var 16...

det som er så "dumt" er at me gifta oss juli-09. min tanke før bryllupet var at eg kunne prøve det ett par år og håpe at det ville forandre den gnagende følelsen i magen. skikkelig dumt gjordt av meg!!

no sitter eg en fin leilighet og har en skrekkblanda fryd i magen. tvil har eg,men eg veit også at eg ville bli tullete i hodet av å sitte med gnagende følelser i magen, som forresten tok totalt over kroppen på slutten. resten av livet er nemlig veeeeeldig lenge. håper på gode ting i framtida[:)]

Back
Topp