Er du FOR eller IMOT...

Hvis det er snakk om de som har undersøkt grundig på forhånd. Overveid for og i mot. De som vet å gå til noen som kan jobben sin. Vet at dette er en operasjon og det kan gå galt. Vet at kroppen endrer seg når de blir eldre og er forberedt på å kanskje måtte rette på de om noen år - da er jeg for. Hvis det er snakk om de som løper inn for å få megapupper fordi de tror de blir mer ettertraktet - da er jeg imot.

Definitivt for!

Jeg kunne bare tenkt meg å stramme opp litt. Har skinnfeller igjen.. og det er ikke å overdrive engang.. måtte vel kanskje fylt litt også.
Men det er ikke kult når du evt skal sitte oppå noen og de har en brystvorte i hvert øre fordi de er så jævla lange[8D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Qü$×

..Silikon. Eller som jeg liker å si: Brystforstørrelse

Har såå lyst til å legge inn litt, fordi jeg har små pupper - ikke fordi de ble ødelagt etter svangerskap/amming..
Ikke for mye, men overhode ikke for lite. Og er det teit at jeg vil holde det skjult?[:)]

Holde det skjult og holde sdet skjult... Jeg synes det er veldig lett å se at ting er fake. Ingen har jo mellomrom mellom puppene hvis de er naturlige.

Når man er naken kan det være lett å se, men regner ikkje med hun skal gå rundt å vise seg naken for alle...
Hvis man ikke overdriver, så er det ofte ikke lett å se at man har silikon når man har klær på.

Jeg har forstørret mine, holder det ikkje skjult, men går heller ikke rundt å sier det til folk sånn uten videre.
"Forsnakket" meg på jobb en gang, og da ble de jeg jobbet med veldig overrasket...

Hadde små, no matcher de kroppen min [:)]
(men akkurat pr. dags dato er de store da... graviditeten har satt fart i de... [8D] )

jeg er for og har det selv... og tenker at de som sier at det er tåpelig og man skal være fornøyd med kroppen sin har sannsynligvis ikke opplevd å f.eks bli mobbet for å ha små pupper og opplevd at det ødelegger sexlivet...

Jeg vil nok kanskje "rekonstruere" puppene mine etter jeg er ferdig med barn! Svangerskapet har gjort sitt..[;)] jeg veit ikke åssen de ser ut da jeg er ferdig å amme, men nå har de ulik størrelse, og er rimelig slappe da lillegutt har spist! [8D]

Jeg vil prøve å ikke lage noe som ser unaturlig ut, men løfte og fylle opp [:)]

Edit: ja jeg er FOR, dersom folk ønsker det, og gjør det for sin egen del, og ikke for andres del!

Jeg er for! men syns det er litt teit med unge jenter som har helt normal str og fine sprettpupper som legger inn så de blir enorme..

Jeg ønsker meg bukplastikk og silikon når jeg er ferdig med å slanke meg.

For det, så lenge man er sikker i sitt valg, og tror det kan forbedre selvtilliten og livskvaliteten. [:)]

Begge deler, har vært imot. men blir vel nødt etter 4 barn å gjøre noe selv kanskje!![&:]

ORIGINAL: Qualitas

Jeg er FOR at man skal kunne få silikon hvis man vil det, men da burde man betale selv. Jeg er imot at så mange får det dekket.. da skal det være virkelig ille syns jeg før man skal få slikt dekket..

Jeg er FOR at man skal kunne få silikon hvis man vil det, men da burde man betale selv. Jeg er imot at så mange får det dekket.. da skal det være virkelig ille syns jeg før man skal få slikt dekket..

Har aldri hørt om noen som har fått det dekket [8|] kun om de hadde f.eks stor forskjell i str på puppene..ikke fordi de er slappe etter fødsel..mange fler som får brystreduskjon, bukplastikk osv[;)]

ORIGINAL: Sillien

jeg er for og har det selv... og tenker at de som sier at det er tåpelig og man skal være fornøyd med kroppen sin har sannsynligvis ikke opplevd å f.eks bli mobbet for å ha små pupper og opplevd at det ødelegger sexlivet...
det er ikke puppene det er noe galt med men kroppssynet - og jo flere silikonpupper jo mer forvrengt kroppsideal får folk...og jo mer unormal føler man seg. vil heller si det gjør livet til 14årig gamle jenter uten mulighet for å ta silikon værre mtp selvfølelse og mobbing.

ORIGINAL: Venus83

Har såå lyst til å legge inn litt, fordi jeg har små pupper - ikke fordi de ble ødelagt etter svangerskap/amming..
Ikke for mye, men overhode ikke for lite. Og er det teit at jeg vil holde det skjult?[:)]

Holde det skjult og holde sdet skjult... Jeg synes det er veldig lett å se at ting er fake. Ingen har jo mellomrom mellom puppene hvis de er naturlige.

Når man er naken kan det være lett å se, men regner ikkje med hun skal gå rundt å vise seg naken for alle...
Hvis man ikke overdriver, så er det ofte ikke lett å se at man har silikon når man har klær på.

Jeg har forstørret mine, holder det ikkje skjult, men går heller ikke rundt å sier det til folk sånn uten videre.
"Forsnakket" meg på jobb en gang, og da ble de jeg jobbet med veldig overrasket...

(men akkurat pr. dags dato er de store da... graviditeten har satt fart i de... [8D] )

Naken eller utrigning. Viser man den ikkeeksisterende kløften, så er man avslørt.

Jeg er for ved kreft eller sykdommer og helt klart mot hvis ikke. Jeg synes folk får lære seg å akseptere seg selv sånn som de er. Vi er mennesker, ikke dukker!

For[;)]

Bryr meg ikke om hva andre gjør med puppene sine, men jeg vil ikke ha selv. 

ORIGINAL: Rebecca85

Har aldri hørt om noen som har fått det dekket [8|] kun om de hadde f.eks stor forskjell i str på puppene..ikke fordi de er slappe etter fødsel..mange fler som får brystreduskjon, bukplastikk osv[;)]

men det har jeg[;)]

ORIGINAL: Venus83

Naken eller utrigning. Viser man den ikkeeksisterende kløften, så er man avslørt.
hvis man er tynn synes det, hvis ikke så ser de mer naturlig ut.[;)] kan fint ha normal kløft og normal fassong med silikon dersom man har nok fett og hud selv.

For eller i mot? det vet jeg sannelig ikke.. bryr meg egentlig ikke.. for kanskje.. folk får gjøre som de vil..
Jeg syns det er dumt å bruke pengene sine på slikt egentlig, men kan skjønne problemet når man er tynn og har absolutt INGENTING der.. det går jo mye på selvfølelse..

For[:)]

Back
Topp