Er du FOR eller IMOT...

opp til hver enkelt, jeg trenger det ikke selv heller motsatt.. Men om man tar silikon ser jeg ikke poenget med å holde det hemmelig.. trenger ikke rope det rundt, men om noen spør så svarer du vel ærlig[8|] [;)]

ORIGINAL: Venus83

Jeg er FOR!

Har man lyst, har man lov, og hvis det vil få deg til å føle deg bedre, så er det absolutt verdt det!

Så skal du drite oppi ka alle andre mener [:D]

Og hvis du vil holde det skjult for andre, så har du din fulle rett til det også [;)]

For[:)] har selv

ORIGINAL: Qualitas

Jeg er FOR at man skal kunne få silikon hvis man vil det, men da burde man betale selv. Jeg er imot at så mange får det dekket.. da skal det være virkelig ille syns jeg før man skal få slikt dekket..

Jeg er generelt imot å sprøyte "fremmede" væsker i kroppen, og synes det er uhorvelig trist at vi ikke bare kan akseptere at vi alle er forskjellige og ser forskjellige ut. Hva skjedde med å skjule det man er mindre fornøyd med og heller fremheve det vi liker? Hvorfor må vi alle være perfekte? Selv har jeg alltid hatt komplekser for mine pupper, men aldri i livet om jeg noen gang kommer til å operere dem (såframt jeg ikke får brystkreft vel og merke). Det er da virkelig andre ting i verden jeg heller bruker penger på, og jeg prøver heller å fokusere på det positive istedet for det negative.

er verken for eller i mot hehe, mener folk må få gjøre som de selv vil. men jeg kunne aldri tenkt meg det selv.

ORIGINAL: Drømmeren

Jeg er for hvis en ikke trives med di en har...
Selv kunne jeg tenkt meg brystreduksjon og brystløft[8D]

Jeg synes det er fint, så lenge man ikke overdriver det! Det er MANGE stygge aaaaltfor store silikonpupper ute å går asså - bare kvalmt. Men de som faktisk tar det som passer til kroppen, det er fint - det er jeg for.

har silikon, så er for [:D]
tok det før eg fikk barn, silikonen dem brukte den gang, må skiftes ut etter 10 år [8|] så nå e det nok snart tid for det [:D][:D] den silikonen de bruker nå, varer for alltid.. (trur eg)

FOR! Har lyst til å ta det selv, men er så redd for at det ødlegger ammingen når jeg får flere barn. Og jeg syntes at ammingen er mye viktigere enn noen pupper [:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er for ved kreft eller sykdommer og helt klart mot hvis ikke. Jeg synes folk får lære seg å akseptere seg selv sånn som de er. Vi er mennesker, ikke dukker!

Jeg er enig med deg!! Ingen er perfekte uansett, syns det er fint at vi er forskjellig jeg!! :)

Fint at du vil holde det skjult - i bokstavelig forstand, håper jeg. Syns det er litt synd at så mange ungdommer knapt ser en normal pupp i media. Greit med litt realitetsorientering, mener jeg. Pupper er som regel ikke to ballonger og penis ikke 25 cm tømmerstokk +

Back
Topp