Er du FOR eller IMOT...

OdaM

Elsker forumet
..Silikon. Eller som jeg liker å si: Brystforstørrelse

Har såå lyst til å legge inn litt, fordi jeg har små pupper - ikke fordi de ble ødelagt etter svangerskap/amming..
Ikke for mye, men overhode ikke for lite. Og er det teit at jeg vil holde det skjult?[:)]

FOR! Blir forhåpentligvis nye pupper her ila året[:D]

Jeg er FOR at man skal kunne få silikon hvis man vil det, men da burde man betale selv. Jeg er imot at så mange får det dekket.. da skal det være virkelig ille syns jeg før man skal få slikt dekket..

ORIGINAL: Qualitas

Jeg er FOR at man skal kunne få silikon hvis man vil det, men da burde man betale selv. Jeg er imot at så mange får det dekket.. da skal det være virkelig ille syns jeg før man skal få slikt dekket..

Enig det! Men i slike tilfeller der dama ikke har pupper i det hele tatt, og det virkelig sliter på selvtilliten og sexlivet, synes jeg det er fint at hun kan få det dekket[:)]

Absolutt for ! Det er bra man kan løfte , stramme opp å fylle på litt syns jeg[:)]
Er vell ikke teit at du holder det skjult, det er jo en privatsak.

Syns det er bra mange kan få det dekket jeg, hvis de har fysiske og psykiske plager pga det. Nå snakker jeg ikke om å legge in 1 kg i hver pupp fordi man "har så dårlig selvtilitt.." Men den egentlige sannheten er bare at de vill bli puppemodeller. Hvis du skjønner [8D]

Jeg er for hvis en ikke trives med di en har...
Selv kunne jeg tenkt meg brystreduksjon og brystløft[8D]

Jeg er for ved kreft eller sykdommer og helt klart mot hvis ikke. Jeg synes folk får lære seg å akseptere seg selv sånn som de er. Vi er mennesker, ikke dukker!

Syns det er opp til den enkelte.
Syns det ser utrolig teit ut nå enkelte forstørrer brystene så mye at det ser helt unaturlig ut, men dem om det...

Gubben syntes det er stygt, jeg syntes det er fint![:D] men nå har ikke han prøvd orangutang pupper heller da[8D] hehe syntes de som velger å ta det burde gjøre det, og de som velger all natural er like flotte[:)] men jeg er FOR!

Jeg er for at vi kjemper mot det kroppsfikserte samfunnet, slik at ingen føler at de ikke er bra nok med mindre de fyller på eller graver ut deler av kroppen sin.

Jeg er FOR!

Har man lyst, har man lov, og hvis det vil få deg til å føle deg bedre, så er det absolutt verdt det!

Så skal du drite oppi ka alle andre mener [:D]

Og hvis du vil holde det skjult for andre, så har du din fulle rett til det også [;)]

ORIGINAL: metalmom

Folk bestemmer selv hva de gjør med sin kropp. [;)]

Er absolutt for kosmetisk kirurgi. Synes ikke det er noe galt i det så lenge det ikke går for langt og man må fikse på absolutt alt for å føle seg bra. Men er det noe man ikke trives med og har råd til å rette på det, så hvorfor ikke...?[:)][;)] 
Og, nei, det er ikke teit om du vil holde det for deg selv. Andre har strengt tatt ingenting med det[;)]

Synes det er forferdelig at man må ha silikon for å føle seg vel. Så sånn sett erjeg imot.
Så lenge det har med sykdommer og null pupper, er jeg for.

Fatter å begriper ikke at folk har så mye penger at de kjøper seg nye pupper. Synd at det ikke finnes viktigere ting i livet for dem.

ORIGINAL: Qü$×

..Silikon. Eller som jeg liker å si: Brystforstørrelse

Har såå lyst til å legge inn litt, fordi jeg har små pupper - ikke fordi de ble ødelagt etter svangerskap/amming..
Ikke for mye, men overhode ikke for lite. Og er det teit at jeg vil holde det skjult?[:)]

Holde det skjult og holde sdet skjult... Jeg synes det er veldig lett å se at ting er fake. Ingen har jo mellomrom mellom puppene hvis de er naturlige.

hverken eller. er ikke imot - men synes ikke det er noe vits i hvis det ikke er "nødvendig". er litt skeptisk til fremmedlegeme i kroppen - spent på om det blir økning i bruk av fettvev istedenfor...

Back
Topp