Er du flink til å bruke blinklys?

Ja. Noen ganger litt FOR flink, for om jeg er trøtt og sliten så kan jeg finne på å blinke i skarpe svinger også :')
Haha, samme her. Drar liksom bare med meg hendelen automatisk når jeg svinger.

Jeg er overivrig på blinklys, blinker meg ut av egen oppkjørsel (og det er bare en logisk vei å kjøre ut av den) klokka fem om morgenen når det ikke er våkne mennesker i mils omkrets. Det har med vane å gjøre, og jeg blinker heller noen ganger for mye enn å glemme meg i trafikken.

Er litt for dårlig til det :P
Jobber med å bli bedre :)

Bruker alltid blinklys! Og har irritert meg mange ganger over de som ikke bruker blinklyset!

Flink å bruke blinklys ;)

Det skjer jeg glemmer det når der ikke er andre trafikanter, men er stort sett flink å bruke det. Til og med i rundkjøringer:p

Ja, jeg er flink til å bruke blinklys :)

Ja! Blinker både ut og inn av rundkjøring og når man ellers skal blinke! Er så urolig viktig og irriterer meg noe grådig over de som ikke blinket :p

Bruker alltid blinklys

Ja, alltid! Eneste som er mer irriterende enn manglende bruk av blinklys i trafikken, er douchebag syklister.

Jeg bruker alltid blinklys. Jeg tok lappen i England og en uke før oppkjøring ble det ny regel om at man ikke skulle bruke blinklys dersom det ikke var andre biler på veien. Dersom man gjorde dette ville man fått en feil på oppkjøringen. Mange glemmer å bruke de, og noen tror jeg faktisk ikke kan reglene ved bruk av blinklys og kanskje derfor unnlater av egen usikkerhet. Spesielt i rundkjøringer.
Seriøst??? Hva i alle dager var meningen med en sånn regel? Ikke slite ut knappen eller lyspæra? Og en feil hvis man var så "uheldig" å blinke? Det høres jo helt molbo ut... Kjenner jeg ble litt irritert nå:p jeg bruker alltid blinklys, heller en gang for mye enn for lite.

En yderst sjelden gang glemmer jeg det, spesielt om jeg blir stressa og det skjer mye og jeg blir forstyrret i kjøringa. Men normalt er jeg flink til å blinke, såpass at jeg også blinker meg inn og ut her hjemme (hvor det bor ca 20 mennesker over flere kvadratkilometer og det er en lang grusveis hvor det aldri er biler på).

Back
Topp