Er du flink til å bake?

Jeg er flink til å bake vil jeg påstå. Men er ikke sånn gærn etter pynting, så det blir enkelt på toppen :D

Jeg er veldig glad i å bake, og ferdighetene begynner å komme seg veldig :) Blir neppe verdensmester med det første, men er ikke flau for å servere det jeg baker heller ;)

Nei, ikke noen flink men jeg prøver mitt beste :D baker fra bunnen av

Er ikke noe supertalent, men glad i å bake ting fra bunnen av selv :) Jeg er aller best på ostekake og gulrotkake.

Jeg er flink til å bake msn bruker gjerne Toro innimellom allikevel

Baker ikke mye men ser virkelig ikke nødvendigheten av Toro. Tar hverken kortere tid eller blir noe bedre.

Jeg er flink å bake ja. (Ser aldri bra ut, men smaker godt :D ) Men jeg liker Toro innimellom. Har kun smakt sjokoladekaka, og sjokolade muffins. Dem er begge kjempe gode!:)

Last edited:
Vil påstå at jeg er flink :) har vel også hendt at jeg har brukt toro.

Tja flink og flink... bruker ikke Toro i hvert fall :P Liker det best når man baker det selv uten sånne ferdigblandinger :)

Har vel brukt toro to ganger etter at de begynte med bakervarer:p syns ikke det smaker noe særlig, sa da baker jeg selv isteden. Noen ganger får jeg til, noen ganger ikke:p

Er ikke kjempeflink, men liker å bake:)
Aldri brukt Toro.

Baker helst fra bunnen av, men på hytta fungerer Toro!

Tja bruker da Toro noen ganger men oftes lager jeg det meste selv ;-)
Har blitt noen ferdige kakebunner det siste året da til marsipan kake, men med hjemmelaget marsipan på så ble den utrolig god :-D

Er overhodet ikke flink til å bake, men lager kaker o.l. fra bunnen av og bruker myyyyye tid på pyntingen. Har cøliaki i familien og i de tilfellene de deltar hender ferdigmiks fra Toro (muffins) benyttes da jeg synes glutenfri hjemmebakst generelt ikke er så enkelt å få til. Ellers er alt laget fra bunnen av, ja :).

Back
Topp