Er du flink til å bake?

Flink og flink:p trenger ikke toro ihvertfall. Synes det er like mye "arbeid" med toro:p mye av jobben er jo å blande, elte og kjevle ut:)

Toro bakemikser er fyfy her i huset! Vil vel ikke si jeg er superflink til å bake, men noe får jeg da til ;)

Elsker å bake, men sjokoladekake blir so regel toro-pakka :) Får ikke til å lage like god sjokoladekake som den :)

Tja jeg får beskjed om at jeg er flink til å bake og har flere ganger blitt spurt om å bake for folk. Men nå de siste 2 åra har det blitt lite baking så er litt rusten..

Veldig glad i å bake, og baker flere ganger i måneden :) Ikke kaker hver gang selvsagt, men baker horn, rundstykker, t-briks, boller osv. til nister og kos ;)

Synes ikke sånne ferdigpakker er noe godt.
Jeg får til enkle ting, men kaker i rundform blir oftest min bane.

Jeg synes slike ferdigpakker smaker søppel! :p Liker å bake og får gode tilbakemeldinger i allefall ;)

Liker best å bake fra bunnen av :)

Ikke så fryktelig god til å bake, men holder meg unna Toro såfremt jeg ikke har tidspress, og det er sjelden.
Å bake fra bunnen av er best, syns jeg.

Her bakes alt fra bunnen! -brownie, den synes jeg er best fra Toro ;) ...nå er det sjelden jeg lager den da, men de gangene det er tilfelle, bruker jeg posen. Ellers vil jeg si at de kakene jeg baker, smaker veldig godt ;)

Både og. Toro muffins pga cøliaki i familien. Pavlova, is og diverse annet er derimot fra bunn av.

Flink og flink, får det nå såpass til at jeg ikke trenger toro :-P

Elsker å bake og jeg må innrømme at jeg synes jeg er ganske flink ja. Elsker gjærbakst.

Skal ikke skryte på meg å være flink men bruker ikke Toro heller ;)

Back
Topp