Er du ensom???

Naninnie

Glad i forumet
Jeg sitter her og lurer på om det er andre som blir ensom av og sitte hjemme alene når ens kjære er på jobb????[&:]

Jeg kommer til å sitte her ved pcen i hele dag tror jeg i allefall.... Det er jo en god trøst i den da[:D]

Min elskede skal kansje på reise jobb i dag og da er han ikke hjemme før i morgen ettermiddag[:(]

Ja det er deilig og ha dem hjemme.....

Men så lenge jeg har denne siden inne på pcen min så kommer jeg ganske langt da...[:D]

ORIGINAL: oliversMamma

har ikke tid til å bli ensom..
er alltid noen her.. enten guttungne eller sambo...
er ALDRI alene.. det er slitsomt det!!!![:'(]

Da hadde jeg sikkert trengt en dag med ensomhet ja!!!!!!

Men nå har det seg slik at jeg er nå bare alene jeg da[&:]

Og min kjære er på jobb hele dagene....

så kommer han hjem og setter seg på pcen eller sovner på sofaen for han er sååå sliten[:@]

Synes det er deilig jeg når han jobber kveld, er ikke så ofte da[;)]

jeg er mye ensom mens sambo er på jobb, for jeg jobber dagtid (8-16) og han jobber natt (20-06), så d blir en del lange kvelder og ensomme netter på meg...

Jeg er ikke helt ensom, har jo en liten sønn som krever sitt!
Men til tider kan jeg føle meg litt alene, skulle ønske jeg hadde noen som jeg kunne prate med og gå tur sammen med! Det savner jeg...Får liksom ikke så mye svar tilbake fra småen[8D] i og med at jeg ikke er fra Drammen egentlig, så kjenner jeg heller ingen...
Mannen jobber hver dag og kommer hjem i fem/seks tiden...Så er lange dager alene hjemme!

Ja akkurat nå føler jeg meg ganske ensom[:(] Eller jeg har jo lillegullet hjemme da(som seff er det viktigste) Men sambo skal være borte i en HEL UKE nå!!!!![:o]
Det blir veldig stille og trist!
ORIGINAL: Naninnie

Jeg sitter her og lurer på om det er andre som blir ensom av og sitte hjemme alene når ens kjære er på jobb????[&:]

Jeg kommer til å sitte her ved pcen i hele dag tror jeg i allefall.... Det er jo en god trøst i den da[:D]

Min elskede skal kansje på reise jobb i dag og da er han ikke hjemme før i morgen ettermiddag[:(]

Er ofte jeg er ensom ja...Men jeg har heller ikke noen kjære som kommer hjem på ettermiddagen..

kjæresten min drar til skolen klokka 7...er ferid 16.40... drar videre på jobb... kommer hjem klokka 22.00 (hvis jeg er heldig) eller senere.. snuppa sover når han drar og sover når han kommer tilbake.[:(]

jeg synes det blir kjedelig hjemme alene. ialle fall i dag. har omgang syken og kunne trenge sambo hjemme å stelt med meg.

Hvis jeg skulle vært ensom hele tiden sambo er på jobb, da hadde jeg vært ensom 5 uker i strekk[&:][;)]
Trives godt i mitt eget selskap, og sønnen vår hjelper veldig godt på[:D]

Dessuten så jobber jeg jo[;)]

Mannen er gjerne borte flere uker i slengen, men nei; jeg er ikke ensom av den grunn.

ORIGINAL: lille_mjau

kjæresten min drar til skolen klokka 7...er ferid 16.40... drar videre på jobb... kommer hjem klokka 22.00 (hvis jeg er heldig) eller senere.. snuppa sover når han drar og sover når han kommer tilbake.[:(]

Samme her. Han sover til han skal på jobb mellom 10 og 12 og er hjemme igjen i 21 tiden. Litt irr da, at han er hjemme og ligger og drar seg... Også klager på at han er trøtt...[8D](Da har jeg vært oppe å amma noen ganger og vært oppe i 3-5 timer...[:'(])

Nei jeg føler meg ikke ensom!!!Er godt når sambo er hjemme men syntes det er godt når han er på jobb også!!!!Ikke det at jeg er lei han,men det er deilig med litt tid for seg selv innimellom!!!

Konstant ensom jeg[&:]

Men mye fordi jeg har ingen venner her vi bor[&o]

Ja... Min kjære er borte stort sett hele uka. HATER når han drar, men går ganske greit når han er borte. Gleder meg til helga da!

ja når sambo er på jobb er han vekk i 5 uker i strekk, så ja, da er jeg mye ensom til tider ja..

ORIGINAL: oliversMamma

har ikke tid til å bli ensom..
er alltid noen her.. enten guttungne eller sambo...
er ALDRI alene.. det er slitsomt det!!!![:'(]

jepp, her skriker jeg etter litt alene tid! Bare være alene...

Back
Topp