Er du enig?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Maddies foreldre kritiseres fordi saken aldri burde vært kjørt så lenge med den medie-oppmerksomheten den har hatt, og at alle de innsamlede pengene fra organisasjoner og private i søket etter Maddie burde vært gitt til andre trengende. At foreldrene ikke fortjener 11 millioner pund av våre penger til å lete etter Maddie eller forsøke å redde deres samvittighet og omdømme, nåe andre har større behov. De burde ikke synes synd i seg selv, men vedkjenne seg sin uaktsomhet og medansvar for at den lille jenta forsvant for snart ni år siden.

I tillegg stilles det spm til at moren nekter å svare på 48 av politiets spørsmål.

http://www.tv2.no/nyheter/8064964/

Tenker bare at jeg selv ville gjort ALT jeg kunne om det var jeg som mistet barnet mitt. Og at en ikke klarer å tenke på den måten at man skal gi bort midlene en har til rådighet til andre. Lettere å stå på sidelinjen å si slikt.

Jeg ville nok også gjort alt jeg kunne for å få barnet mitt tilbake. Tror ikke det er så lett og stå midt oppi en slik sak og si "nei takk" til hjelp.
Nå vet vi jo ikke hva som skjedde, er jo mye i saken som er veldig besynderlig. Kan jo bare spekulere. Men som forelder så har jeg ingen problemer med å forstå at de ville gjøre alt for å finne jenta si igjen. Dersom de er uskyldige.

Uansett hva folk måtte mene, den jenta fortjener all oppmerksomhet og penger hun er blitt gitt, i et forsøk på å finne henne.

Uansett uaktsomhet, jeg unner ingen foreldre å miste sitt barn, og jeg skjønner dem inderlig godt! De gjør alt de kan for å finne jenta si.

Så nei jeg er ikke enig.

Jeg er litt enig med hun journalisten. Hvorfor nektet moren å svare på politiets spørsmål? Og hadde ikke foreldrene gitt henne sovemedisin før de dro fra henne i en ulåst leilighet? Synes hele saken virker litt merkelig...

Jeg er litt enig med hun journalisten. Hvorfor nektet moren å svare på politiets spørsmål? Og hadde ikke foreldrene gitt henne sovemedisin før de dro fra henne i en ulåst leilighet? Synes hele saken virker litt merkelig...
Det er absolutt noe som skurrer med hele saken, og jeg får helt vondt av den lille jenta. Foreldrene fortjener kanskje ikke alt de har fått, men Maddie gjør.
Tenk at det allerede er ni år siden:o

Det er absolutt noe som skurrer med hele saken, og jeg får helt vondt av den lille jenta. Foreldrene fortjener kanskje ikke alt de har fått, men Maddie gjør.
Tenk at det allerede er ni år siden:o
Tenker litt det samme. Samtidig så vet vi bare ting via media...

Tenker bare at jeg selv ville gjort ALT jeg kunne om det var jeg som mistet barnet mitt. Og at en ikke klarer å tenke på den måten at man skal gi bort midlene en har til rådighet til andre. Lettere å stå på sidelinjen å si slikt.
Jeg ville nok også gjort alt jeg kunne for å få barnet mitt tilbake. Tror ikke det er så lett og stå midt oppi en slik sak og si "nei takk" til hjelp.
Nå vet vi jo ikke hva som skjedde, er jo mye i saken som er veldig besynderlig. Kan jo bare spekulere. Men som forelder så har jeg ingen problemer med å forstå at de ville gjøre alt for å finne jenta si igjen. Dersom de er uskyldige.
At de vil gjøre alt skjønner jeg. Men å nekte å svare på spørsmål er jo det motsatte.

Trist sak, masse medieoppmerksomhet. Tenk om alle forsvinningssaker fikk like mye spalteplass. Tenker at å spekulere vil uansett ikke bidra så jenta kommer hjem.

Trist sak, masse medieoppmerksomhet. Tenk om alle forsvinningssaker fikk like mye spalteplass. Tenker at å spekulere vil uansett ikke bidra så jenta kommer hjem.
Ja det er vel det som menes som urettferdig. Mange foreldre opplever å miste barna sine og fortjener like mye medieoppmerksomhet og økonomisk støtte til etterforskning. Og de som ikke er skyld i det selv fortjener det mer enn disse - eller?

Ja det er vel det som menes som urettferdig. Mange foreldre opplever å miste barna sine og fortjener like mye medieoppmerksomhet og økonomisk støtte til etterforskning. Og de som ikke er skyld i det selv fortjener det mer enn disse - eller?
Vil ikke uttale meg om de er skyld i det selv eller ei, ikke satt meg inn i denne saken. Men i teorien, så burde alle forsvinningssaker fått like mye plass. Det handler tross alt først og fremst om barnet, ikke foreldrene. Om foreldrene til denne jenta er skyld i det selv, blir det ikke riktig å si at de skulle hatt mindre spalteplass heller. Oppmerksomheten kan jo bidra til at jentungen blir funnet. Og det er barna det handler om:-) idémyldring herfra Hehe!

Syns det er mye som skurrer i saken, men syns det er bra saken får mye oppmerksomhet og at den ikke bare "gis opp" .. for det kan jo en dag resultere i at hun blir funnet, om hun fremdeles lever. Vanskelig for oss som bare leser alt i media å vite noe fra eller til. Er mistenksomt at moren ikke vil svare på alle spørsmålene, og det at de hadde gitt barna sovemedisin for å dra ut å kose seg.. men jenta fortjener likevel oppmerksomheten og å bli funnet.

Back
Topp