Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tippetue
Jøsses, syns nå det var en utrolig usakelig ting å skrive om.
Å det at barna til ungemødre kommer i barnevernets hender[8|] er nå like mange/flere barn fra mer voksene folk som havner der å...
Nei, sånne folk som tenker som denne personen irriterer meg grusomt!!
ORIGINAL: Elissa85
I min reise i blogglandia landet jeg på denne her...
Hva i all verden???
http://vilhaenliten.blogg.no/1271193238_unge_mdre_er_egoister.html#comment
ORIGINAL: Elissa85
ORIGINAL: tippetue
Jøsses, syns nå det var en utrolig usakelig ting å skrive om.
Å det at barna til ungemødre kommer i barnevernets hender[8|] er nå like mange/flere barn fra mer voksene folk som havner der å...
Nei, sånne folk som tenker som denne personen irriterer meg grusomt!!
Unge mødre har gjerne mer energi og overskudd enn andre. Men at de kanskje ikke er voksne er en annen ting...
Jeg tror at unge mødre gjør en like bra jobb jeg.
Er ofte andre ting som gjør at barna blir tatt hånd om av barnevernet...
ORIGINAL: Miriel
Vel, jeg er kanskje ung mor? Var 19 da jeg ble gravid, men har rukket å bli 20 nå.
Men jeg føler det der ikke er noe å ta seg nær av, uansett. Ganske enkelt fordi det er latterlig, og aldeles ikke en problemstilling som gjelder meg, og mange andre unge mødre. Jeg er faktisk enig i at det er egoistisk å få barn kun for å forsøke å holde på barnefar, eller planlegge barn i et forhold man VET ikke fungerer.
Men det er da aldeles ikke bare unge mødre som gjør sånt? Og det er intet grunnlag for å tro at det gjelder "de fleste" under 20.
Noen uansvarlige mennesker gjelder det sikkert, både unge og "voksne."
Og hvor mye man har å tilby et barn avhenger IKKE av alder, men hovedsaklig av personlighet og andre faktorer.
Og at enkelte kommer med tullete utsagn er vel ikke noe å ta sånn på vei for. Idioter skriver dumme blogginnlegg hele tiden.
Hadde det kommet personlig til meg, ville jeg selvsagt reagert. Men selv om jeg er 20 føler jeg meg på ingen måte truffet av det...
ORIGINAL: Junifrøken
Ja, finnes mange forskjellige meninger, å heldigvis for det. [;)]
Min er at unge mødre fortjener en sjangse. Selv er jeg veldig glad for at jeg ikke måtte ta et valg ang å beholde et barn eller ikke før jeg ble langt over 20år.
Mange av mine venninner eller mine jevnaldrede har barn som allerede er 6-8år. De er flinke mødre, skal ikke si noe på det,
men jeg mener at i mange tilfeller av unge mødre, så får ikke barna være barn så lenge som de burde.
Det er fort gjort at en alenemors lille jente blir behandlet som eldre enn hun er, det synes jeg er skummelt!
ORIGINAL: Miriel
Vel, jeg er kanskje ung mor? Var 19 da jeg ble gravid, men har rukket å bli 20 nå.
Men jeg føler det der ikke er noe å ta seg nær av, uansett. Ganske enkelt fordi det er latterlig, og aldeles ikke en problemstilling som gjelder meg, og mange andre unge mødre. Jeg er faktisk enig i at det er egoistisk å få barn kun for å forsøke å holde på barnefar, eller planlegge barn i et forhold man VET ikke fungerer.
Men det er da aldeles ikke bare unge mødre som gjør sånt? Og det er intet grunnlag for å tro at det gjelder "de fleste" under 20.
Noen uansvarlige mennesker gjelder det sikkert, både unge og "voksne."
Og hvor mye man har å tilby et barn avhenger IKKE av alder, men hovedsaklig av personlighet og andre faktorer.
Og at enkelte kommer med tullete utsagn er vel ikke noe å ta sånn på vei for. Idioter skriver dumme blogginnlegg hele tiden.
Hadde det kommet personlig til meg, ville jeg selvsagt reagert. Men selv om jeg er 20 føler jeg meg på ingen måte truffet av det...