Er du en TV slave?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hva ska du/dere se på tv ikveld??[;)]

darlingen skal se på fotballkampen som starter kl 18, og siden vi skal tidlig opp i morra så utgår krimmen på nrk for min del og da skal jeg ikke se på noen ting [:)]

Detektimen!!![:D][:D]

ORIGINAL: Dollface™

darlingen skal se på fotballkampen som starter kl 18, og siden vi skal tidlig opp i morra så utgår krimmen på nrk for min del og da skal jeg ikke se på noen ting [:)]

Her blir det visst også fotball fra 18-20 og fra 20-22[&:][:)] Så får jeg se senkveld etterpå..hehe,heldig jeg[:)][:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Her blir det visst også fotball fra 18-20 og fra 20-22[&:][:)] Så får jeg se senkveld etterpå..hehe,heldig jeg[:)][:D]

åhnei.. er det enda en fotballkamP????
HVem spiller den siste??? Hvis det er engelsk fotball trenger jeg ikke bekymre meg.. [:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

åhnei.. er det enda en fotballkamP????
HVem spiller den siste??? Hvis det er engelsk fotball trenger jeg ikke bekymre meg.. [:D]

Jeg hadde visst hørt feil..han skulle visst "bare" se en kamp som går 20-22[:D] *YES*

Bare BV-slave. [;)]

Når barna er i seng ser jeg alltid dagens home and away

Etter det skal vi se Rovdyr på dvd og så driver jeg å laste ned What happens in vegas, kanskje den etterpå da.
Driver også å laster ned Sex in the city filmen, men den er ikke klar i dag.

ORIGINAL: Mamman til Emil

Cæsar og senkveld

i dag er det vel kun senkveld som er av interesse.. men ja, jeg er en alt for stor tv slave...

dette er lista over ting jeg må se i løpet av uka:

Home and away
Csi
Ugly Betty
Lost
Special Victims unit
Criminal minds
Numbers...

også er det stadig noe annet som sniker seg inn[8D]

Back
Topp