Er du en som gråter?

Gråter når jeg blir sint og skuffet men ikke ved sånne triste ting som begravelser og kjekke ting som bryllup

Jeg gråter lett både når jeg er trist, glad eller til og med når jeg blir veldig sint :p
Blir utrolig lett rørt, i går f.eks. begynte tårene å presse på når en i bhg jeg jobber i lærte seg å sykle, og viste det til moren sin når hun hentet han. Er det flere som meg?

Ja jeg blir lett rørt, trist, osv. Er høysensitiv fra før av, så merker det er verre å kontrollere nå når jeg er gravid.

Ja! Og gråter i tillegg i situasjoner der jeg blir litt redd. Om feks brannalarmen går, og om jeg må ringe etter ambulanse for noen. (Det skjer heldigvis ikke så ofte)
Også gråter jeg lett om sterke autoritere personer kjefter på meg :p

Det er innlært. Så jeg synes det er viktig å la mitt barn gråte, og la henne vite at det er ok. For jeg fikk jo ikke lov til det ☺
Åja, skjønner. Helt enig med deg. Syns det er viktig å la barna få gråte uten at de skal føle skam.

Blitt helt håpløst etter jeg ble gravid og fikk min første, tårene presser på for hver minste ting :rolleyes:

Ja, det hender jeg gråter. Det er helt naturlig å bli påvirket av ting følelsesmessig tenker jeg :) Ser aldri ned på noen fordi de gråter.

Jess :) gråter ekstremt lett, både når jeg er glad, trist, redd, rørt osv.. Har blitt "verre" etter at jeg fikk barn :meh:

Åja!

Åja, gråter som bare det både av filmer, koselige hendelser, triste historier, i det hele tatt. Høysensitiv type her, og skulle egentlig ønske jeg kunne kontrollert det litt bedre.

Har begynt å ta lett til tårene i det siste ja, men klarer fremdeles å holde de tilbake dersom jeg er sammen med andre folk :p

Ja, blitt så lettrørt atte:p

Følelsene mine viser veldig godt på utsiden ja. Er jeg glad, kan jeg gråte. Er jeg stolt, begynner jeg å gråte. Ofte jeg sitter med tårer under foreldremøter :p
Er jeg sinna, gråter jeg. Er jeg lei meg, gråter jeg hvertfall :p

Jeg og! Og ikke er det pga graviditet eller barn.
Ikke her heller. Alltid vært sånn. Som liten også, visstnok. Gråt om andre var triste. Tar innover meg andres følelser så lett :rolleyes:

Back
Topp