Gråter når jeg blir sint og skuffet men ikke ved sånne triste ting som begravelser og kjekke ting som bryllup
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er innlært. Så jeg synes det er viktig å la mitt barn gråte, og la henne vite at det er ok. For jeg fikk jo ikke lov til det ☺Hvorfor føler du deg skamful når du gråter?![]()
Som jeg skulle skrevet det selvFør gråt jeg nesten aldri av noe. Men etter jeg har fått barn har jeg blitt helt håpløs. Noen ganger kan det være litt slitsomt rett og slett.![]()
Jeg gråter lett både når jeg er trist, glad eller til og med når jeg blir veldig sint
Blir utrolig lett rørt, i går f.eks. begynte tårene å presse på når en i bhg jeg jobber i lærte seg å sykle, og viste det til moren sin når hun hentet han. Er det flere som meg?
Åja, skjønner. Helt enig med deg. Syns det er viktig å la barna få gråte uten at de skal føle skam.Det er innlært. Så jeg synes det er viktig å la mitt barn gråte, og la henne vite at det er ok. For jeg fikk jo ikke lov til det ☺
Jeg og! Og ikke er det pga graviditet eller barn.Jeg er regne vannkanonengråter til og med av reklamer, musikk, fine ord... Slitsomt
![]()
Ikke her heller. Alltid vært sånn. Som liten også, visstnok. Gråt om andre var triste. Tar innover meg andres følelser så lettJeg og! Og ikke er det pga graviditet eller barn.