Er du en som gråter?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Jeg gråter lett både når jeg er trist, glad eller til og med når jeg blir veldig sint :p
Blir utrolig lett rørt, i går f.eks. begynte tårene å presse på når en i bhg jeg jobber i lærte seg å sykle, og viste det til moren sin når hun hentet han. Er det flere som meg?

Jepp! Da jeg ble gravid første gang var det som å skru på en bryter. Hadde omtrent aldri felt en tåre, nå gråter jeg av hver minste ting.. Slitsomt!

haha! Ja kjenner jeg veldig igjen. Gråter ikke hvis jeg blir sint da!
men blir veldig fort tårer når jeg blir stolt - av egne barn og av barn i barnehagen :)

Før gråt jeg nesten aldri av noe. Men etter jeg har fått barn har jeg blitt helt håpløs. Noen ganger kan det være litt slitsomt rett og slett. ;)

Definitivt

Nei, jeg gråter ikke lett, men kan gråte når jeg krangler med mannen av frustrasjon. Ellers gråter jeg nesten aldri. Oftere når jeg er gravid så klart

Innimellom er jeg son

Tja, gråter når det er noe.
Men første året etter fødsel så gråt jeg av alt. Og da mener jeg ALT! Det var slitsomt. Tok liksom hele hormonboblen etter svangerskapet :P
Hvis mannen hadde gjort noe fint for meg så rant tårene. Samme hvis han gjorde noe ufint.
Eller når guttungen hadde lært noe nytt ;)

Nei, jeg gråter ikke lett, men kan gråte når jeg krangler med mannen av frustrasjon. Ellers gråter jeg nesten aldri. Oftere når jeg er gravid så klart

Samme her ☺
Men skulle ønske jeg kunne gråte lettere uten å føle meg skamfull.

Jeg er en av de som gråter veldig lett. Heldigvis har jeg en samboer som er likedan, eller var det kanskje uheldigvis? Uansett, han forstår meg:)

Jeg gråter lett om det er barn involvert. Både om det er noe trist, eller barn som gjør noe veldig søtt/koselig osv. :p

Jeg er regne vannkanonen :rolleyes: gråter til og med av reklamer, musikk, fine ord... Slitsomt:P

Før for en del år siden så var jeg veldig følsom og grein veldig fort av alt mulig. Men de siste årene har jeg klart å bli litt hardere og jeg griner ganske sjeldent, men nå i svangerskapet er jeg jo helt ekstremt følsom igjen :) Håper det gir seg etter fødsel for synes det er slitsomt å være sååå følsom :)

Back
Topp