Er du en partyløve?

Jani

Glad i forumet
http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=781

Støvsamler

Du liker deg best i et lite hjørne på festen for deg selv. Fester er ok, men du liker best mindre grupper av mennesker og lite oppmerksomhet. Hva med bingo?

Jeg må jammen være en kjedelig person.........[&:][&:]

Middelfarer

Du er langt i fra den kjedeligste på festen, men ei heller den som får mest oppmerksomhet. Kanskje du holder deg såpass i skinnet at du faktisk får drag på det motsatte kjønn til slutt?

Middelfarer

Du er langt i fra den kjedeligste på festen, men ei heller den som får mest oppmerksomhet. Kanskje du holder deg såpass i skinnet at du faktisk får drag på det motsatte kjønn til slutt? [:)]

Du kommer ut som...
Partyløve

Du er sentrum på alle fester, og det er mange av dem! Du blir invitert på alt, og festene er mye morsommere når du er tilstede. Husk bare å skru av turboen noen ganger.

Middelfarer... Ja, det er vel sant det nå... sukk... lenemor har tapt seg[:o]

Men - jeg morer meg allikevel!![:D]

Middelfarer

Du er langt i fra den kjedeligste på festen, men ei heller den som får mest oppmerksomhet. Kanskje du holder deg såpass i skinnet at du faktisk får drag på det motsatte kjønn til slutt?

Partyløve

Du er sentrum på alle fester, og det er mange av dem! Du blir invitert på alt, og festene er mye morsommere når du er tilstede. Husk bare å skru av turboen noen ganger.

Det var da enda bra at jeg ikke var den eneste, vi "støvsamlere" får holde sammen[;)]

Støvsamler

Du liker deg best i et lite hjørne på festen for deg selv. Fester er ok, men du liker best mindre grupper av mennesker og lite oppmerksomhet. Hva med bingo?

jeg er visst en partyløve og bør slå av turboen noen ganger..ingen problem .den har vært avslått i godt over ett halvt år nå!![;)]..men jeg kommer sterkt tilbake..

Støvsamler

Du kommer ut som...
Partyløve

[:D][;)]

Middelfarer

Back
Topp