Er du en klemmer??

Jeg klemmer ikke på alle, nei. Mann, barn og pus får selvfølgelig klemmer og de gode vennene mine. 

Nei. Tenker akkurat som deg HI :) Og trives igrunn med det... 

Jeg er virkelig ingen klemmer,men mange andre er det :| Verst er det hvis godt voksne menn er klemmere, og de ikke har sett meg på lang tid. De klemmer meg og da sliter jeg virkelig :P I tilegg er det mnage som holder hånden din LENGE etter dere har hils, klapper på skuldra osv.. Det er det verste jeg vet :P

MEN, klemmer jo mannen min og barna mine så klart :D De kan jeg jo kose mye med!
Klemmer også tantebarn og sånt, og gode venninner kan jeg klemme selvfølgelig.

Jeg syns det er såå koselig med klemmer! Jeg klemmer å susser på datteren min helt til hun sier at "mamma, slutt nå", klemmer familie og søsken, venner og bekjente! Haha, har ikke tenkt på at det er noen som ikke er så glade i klemmer i og med at jeg syns det er så koselig selv.

Jeg var på et møte for litt siden med skolen, og snakket med ei dame ang praksis o.l (ei som jeg aldri har truffet før) og i det jeg skulle gå var det så naturlig for meg å gi klem at jeg gikk helt bort til henne før det slo meg hva jeg holdt på å gjøre, så da ble det et veldig kleint håndtrykk i stedet. Og jeg fniste for meg selv hele veien hjem etterpå. Pinlig..

Ja jeg er det. Og etter å ha bodd i London i mange år der man gjerne kysser på kinnet også var det litt rart å komme tilbake her der man skal være veeeldig gode venner før man gi en klem.  Vel alle engelskmenn kysser nok ikke på kinnet  men det er veldig vanlig blandt mine venner og bekjente. Så ja! Gud og hvermann får normalt en klem av meg men jeg har tonet det ned etter jeg flyttet til Norge. 

Jeg klemmer bare mann og barn med glede, andre helst ikke.

Back
Topp