Er du en god venn?? Test

Jani

Glad i forumet
http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=5202

Du er en...
...god venn.

Score: 63% Du er en god venn, men kanskje ingen bestevenn...?

Trodde at jeg var en bedre venn enn dette.......??[&:][&:]

Fikk også "en god venn" og 63%.... Greit for meg - om jeg må spise min egen arm og ofre mitt eget liv for å bli en bestevenn så er det ikke verdt det... jeg vet at jeg er en kjempegod venn for mine venner så.... [:)]

... supervenn.

Score: 76% Du er en ordentlig god venn. Du går gjennom tykt og tynt for vennen dine. Men du skal passe deg så du ikke blir brukt...

... supervenn.

Score: 69% Du er en ordentlig god venn. Du går gjennom tykt og tynt for vennen dine. Men du skal passe deg så du ikke blir brukt...

...god venn.

Du er en...
... supervenn.

Score: 78% Du er en ordentlig god venn. Du går gjennom tykt og tynt for vennen dine. Men du skal passe deg så du ikke blir brukt...

YES,YES,YES... er en supervenn!!!! 74%... det var godt å høre,for jeg svarte ærlig på alle spørsmål,men noen så litt merkeli ut..... var redd det skulle stå 8% eller noe [:D]

Du er en supervenn... Score: 74%

Du er en...
... supervenn.

Score: 82% Du er en ordentlig god venn. Du går gjennom tykt og tynt for vennen dine. Men du skal passe deg så du ikke blir brukt...

hmmmm[:D][:D]

wow,supervenn...68%[:)]

men jeg måtte passe meg så jeg ikke blir brukt[&:]

Du er en...
...god venn.

Score: 58% Du er en god venn, men kanskje ingen bestevenn...?

Du er en...
... supervenn.

Score: 69% Du er en ordentlig god venn. Du går gjennom tykt og tynt for vennen dine. Men du skal passe deg så du ikke blir brukt...

Du er en...
...god venn.

Score: 55% Du er en god venn, men kanskje ingen bestevenn...?

jeg er visst "bare" en go venn....[8|] 65%

....supervenn...score 78%.

Du er en...
...god venn.

Du er en...
... supervenn.

Score: 78% Du er en ordentlig god venn. Du går gjennom tykt og tynt for vennen dine. Men du skal passe deg så du ikke blir brukt...

jeg ble super venn jeg....83%
Men måtte passe meg for å ikke bli brukt...-har gått på den tidligere i livet mitt, så passer ekstra godt på nå for tiden [:)]

Du er en...
...god venn.

Score: 57% Du er en god venn, men kanskje ingen bestevenn...?

Åsså jeg som trodde jeg var såååå god venn[:-]

Back
Topp