Er du en bære-mamma?

Jeg har båret i moby wrap og meitai. Nå er de imidlertid så store at de kun vil sitte i bæremeis.

Mi søster skal leite frem bæreselen sin om ikke ho finner den kjøper jeg ny :-) for lille vil helst bli bært/sove på brystet mitt om dagen og jeg er heilt øm i rumpa av å sitte på sofaen :P

Men hvor lenge kan en bruke om gangen? Er 4,5 uker gammel....

Mi søster skal leite frem bæreselen sin om ikke ho finner den kjøper jeg ny :-) for lille vil helst bli bært/sove på brystet mitt om dagen og jeg er heilt øm i rumpa av å sitte på sofaen :P

Men hvor lenge kan en bruke om gangen? Er 4,5 uker gammel....
Er det et ergonomisk riktig bæretøy, så lenge du orker og baby vil.

Er det en gammel babybjørn (Sånn siden din søster lettet frem noe hun ikke vet hvor er kan det være det?) så "minst mulig og helst Ikke" sånn ca. De nye er bedre, utenom de gamle henger baby etter skrittet. De skal ha støtte fra kne til kne

Er det et ergonomisk riktig bæretøy, så lenge du orker og baby vil.

Er det en gammel babybjørn (Sånn siden din søster lettet frem noe hun ikke vet hvor er kan det være det?) så "minst mulig og helst Ikke" sånn ca. De nye er bedre, utenom de gamle henger baby etter skrittet. De skal ha støtte fra kne til kne

Er ikke gammel men ho trodde den var i kjelleren men lå ikke der så skulle se på loftet i dag... Hadde sykt barn i går så fikk ikke gjort det da....

Men takk for innspill skal selvsagt se på det :-)

Er ikke gammel men ho trodde den var i kjelleren men lå ikke der så skulle se på loftet i dag... Hadde sykt barn i går så fikk ikke gjort det da....

Men takk for innspill skal selvsagt se på det :-)
Det er kun Babybjørn One av Babybjørns bæreseler som gir både barn og bærer ergonomisk riktig bæring.

Ellers så er Ergobaby helt fantastisk! Babyen sitter godt og den er kjempegod å bære i.

Når man bruker en bæresele med midjebelte så avlaster man nakken til den som bærer, slik at vekten ikke belaster skuldrene (som i en klassisk Babybjørn e.l.) ;) Når babyen sitter enten i froskestilling eller i "spagat" med rumpa lavere enn knærne så kan man bære så lenge man vil, da belastes ikke hoftene til babyen :)

Jeg er bæremamma... bærte Vesla i elsatisk sjal da hun var nyfødt...
Når hun ble eldre gikk jeg over til Mei Tai ved lenger bæring og ringslyge for kjappe turer inne i butikken..

Jeg brukte moby wrap og ergobaby. Elsket moby wrap! Kommer definitivt til å bruke det mye dersom det skulle komme en tredjemann her i hus :)

Back
Topp