Er du eller partneren din "sportsidiot"?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei heldigvis ikke:P jeg har alltid vært glad i å sparke fotball selv, men ikke å se på tv. Litt vintersport er vi begge glad i å se på tv da:)

Mannen er fotballfrelst, men han ser kampene på dataen, så jeg slipper å lide meg gjennom masse kamper :p

Nei ingen av oss er sportsidioter, men jeg liker å se VM/OL i langrenn og skiskyting. Men er ikke så galen at det klikker for meg viss det er et renn jeg går glipp av. Mannen bryr seg lite om alt sport på TV :)

Heldigvis ikke ;)

Vil ikke si sportsidiot, men han er veldig interessert i fotball og ski om vinteren.

Ja, begge to. Mulig jeg er hakket verre blitt. Men vi ser på mye fotball. Spesielt spansk, og reiser årlig til Barcelona for å se! Jeg kan gjerne se mye annen fotball også. Også er jeg veldig glad i mesterskap. Elsker ol og VM. Friidrett, håndball, fotball, sjakk, vinter-ol, sommer-ol, u name it :p Ser stort sett mye på ski om vinteren også, men syns mesterskapene er kjekkest.

Og tour de france kan en ikke glemme heller :)

Mannen spiller litt poker, og kan se timesvis på youtube og livekanaler. Det fenger ikke meg like mye da men.

Følger med på sprangridning og feltritt når det sendes på tv :-)

Jeg er nok mer enn samboeren. Jeg kan sikkert se på hva som helst av sport på tv og synes at det er spennende, men vintersport er favoritten! ELSKER alt som har med ski å gjøre :)

Tja. Det blir litt fotball, men han er langt i fra den "verste".

Vi er veldig glad i vintersport begge to.

Ja,begge to!

Nei, men han må se landskamper..

Ellers så blir det e-sport... kjempeherlig når det er verdensmesterskap i Dota 2... da ser jeg nesten ikke noe til han. Menmen, skal vel ikke klage alt for mye :-)

Spørs litt på hva du legger i sportsidiot egentlig, men både jeg og samboeren er vel fotballidioter. Kampdager er ukens høydepunkt! :D

Veldig lite interesserte i sport. Følger med på Rosenborgkampene, men ellers er det lite som vekker den store interessen.

Back
Topp