Er du, eller har vært..

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
alenemor? Jeg kom til å bli litt nyskjerrig på hvor "vanlig" det er [:)]

Både ja og nei[8D] Var igrunn ikkje alene i den forstand men eg tok med meg jenta mi 4 timer vekk fra samboeren for å gå på skole eit halvt år!

Så vi såg han ca. 1 gang i mnd'en. gjekk veldig fint, og kunne lett gjort det igjen om det hadde hvert behov for det[:)]

både ja og nei.
Er alene med jenta nå, men vi er kjærester og han kommer hjem snart.
Men ser på meg selv som alenemor nå

Jupp, jeg var alene med de to eldste i ett års tid før jeg møtte gubben.

ORIGINAL: YsePyse

Jeg er alenemamma [:)]

var alenemor fra årsskiftet 01/02 til årsskiftet 07/08

ja, jeg er alenemamma (har ny kjæreste nå da)

jupp... har vært alene hele tiden....

Jeg var alene med mine en stund, har fått ny samboer nå .. For ca ett halvt år siden [:)]

Ja, var alene hele svangerskapet og frem til tassen var 6 mnd.

Jepp. Bf gjorde de slutt når vi fant ut e hva gravid å over 12 uke på vei så e ikke kunne ta abort. Men så bynnte han å angre allerede i svangerskape men e ville gi det litt tid. Blei usikker. Å de gikk lang tid før vi blei ilag igjen. Vi blei ilag i august i år å de blei slutt i august 2008:p Så har hatt ei lita pause kan man si. Men ikke så lett å bare ta tilbake en mann så gjør nokke så sårende, bare dumpa me får e e gravid å ikke kan ta de bort. Sikkert litt panikk siden de ikke gikk mange måndane før han forsto at han hadde gjort en feil:p

ja.. er alene. har vært alene fra eldste var 18 mnd til 3,5 og fra jeg var gravid med småen ca 14 uker..og er det enda.

Nei, takk og lov[:)] Skjønner ikke åssen jeg skulle greid meg aleine med to unger.. (Ja, da jeg er sikkert bortskjemt, og hadde selvfølgelig greid det hvis jeg måtte..[8|]) Beundrer virkelig alenemødre som får hverdagen til å gå i hop[;)]

ORIGINAL: B.Berta

Nei, men jeg beundrer de som takler den tilværelsen!

Back
Topp