Er du drømme dama?

ORIGINAL: løve78

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: løve78

Drømme dama til mannen min snakker svensk, har langt lyst krøllete hår, smilehull, briller med sort plastinnfatning og er bare snill....

Jeg er IKKE drømmedama, men han tok vel det han fikk...[:D].

Hørtes ut som en gammel frøken [8|]

[8D]

Ja, kanskje det. Jeg er jo lærer da, så kanskje det finnes ei svensk blondine med stor smilehull et eller annet sted inni meg....????[:D]

Hehe...da er nok du drømme dama i forkledning [:)][;)]

Hmm... Egentlig ikke... på mange måter motsettningen![&:] Men han elsker meg og vil gjerne leve med meg! Han som likte svart hår før liker det lyse håret mitt og jeg får ikke lov å farge det mørkt[:D] masse sånne eksempler[:)]

ORIGINAL: RosaMirabella

Jeg er nok ikke drømmedama til sambo nei,

Jeg er liten, mørk hår og noen kg for mye og har ifølge sambo en kjedelig utdannelse[&:],
drømmedama hans er høy, blond, slank og aller helst frisør eller noe lignende.

Da vi møttest var jeg litt nærmere drømmedama hans.. jeg har riktignok aldri vert noe høyere enn jeg er nå[8D]
men jeg var tynn, nesten helt blond pga jeg stripa det mye.

Men nå får han nå snart mulighet til å fortsette jakten på drømmedama![;)]

Oida, er det slutt?

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg er nok ikke drømmedama til sambo nei,

Jeg er liten, mørk hår og noen kg for mye og har ifølge sambo en kjedelig utdannelse[&:],
drømmedama hans er høy, blond, slank og aller helst frisør eller noe lignende.

Da vi møttest var jeg litt nærmere drømmedama hans.. jeg har riktignok aldri vert noe høyere enn jeg er nå[8D]
men jeg var tynn, nesten helt blond pga jeg stripa det mye.

Men nå får han nå snart mulighet til å fortsette jakten på drømmedama![;)]

Oida, er det slutt?

Tja, slutt og slutt.. i mine øyne er det slutt, bare at han ikke vet det enda! Men det har jeg mine grunner til, og han får tidsnok vite det! Har hatt noen tråder om det tidligere! [;)]

Ok, men da finner du nok drømme mannen snart [:)]

Det kan jeg ikke tenke meg[8|] at jeg er drømmedama hans[&:] Og egentlig aner jeg ikke åssen kvinne han liker, for de jeg vet han har rota seg borti er faktisk ikke de peneste.... (sett de fleste) Tror egentlig ikke han er opptatt av utseende eller kilo selv om det er en grense der å[:D]

Men sånn han tenker nå, er jeg vel bra nok, siden han egentlig ikke ville forlove seg, gifte seg eller få barn[:-]

ja,han er flink å gi meg komplimanger,og flink å vise meg att han forguder meg[8D]
han bryr seg ikke om mine extra svangerskaps kilo[;)]
han viser att han synst jeg er deilig osv[:)]

men selføøølgelig mangen andre og han synst er fine her i verden[8D][:)]

Back
Topp