Er du donor?

Ja. Har donorkort som låseskjerm på mobilen, der det står mitt navn og dei nærmaste pårørende med tlfnummer.
 
Om det er så enkelt som de sier på radio at man kun trenger å bekrefte dette ovenfor familie eller samboer, så ja da er jeg donor.
Har ihvertfall sagt til samboer at jeg er donor :)
 
Nope
 
Ja, både voksne og barna er det.
Jeg får ikke gi blod,men vil oppfordre barna våre til det når de blir store nok.
 
Nei ikke enda.
Er registert i benmargsdonasjon registeret her da og mannen vet at jeg vil være organdonor om det er mulig, men her kan de ta utrolig mye om man skriver seg opp som donor, og siden det er et omdiskutert tema for lærde innen islam så vil jeg at de kun tar livsviktige organer og ikke netthinnen for eksempel, så er litt treg med å finne ut om det går ann å reservere seg mot litt :)
 
Jeg er ikke, men familien er informert om at jeg gjerne er.

Jeg tenker at det ikke hadde gjort noe å hatt et slikt donorregister da. :)
 
Ja. Har donorkort som låseskjerm på mobil + et i lommeboken :)
 
Ja. Har satt donorklistremerket på alle bankkort og førerkortet mitt. Samt bak på mobilen. Er jeg dødsdømt så får dem ta det dem trenger. Samme gjelder med ungene. Kan vi redde ett liv så værsågod, bare forsyn dere
 
Ja, men jeg er usikker på om de kommer til å bruke noe fra meg når jeg ikke får lov til å gi blod.
 
Jeg er donor, har kort på mobilen og mine foreldre er informert men desverre kan jeg ikke være blodgiver.
 
Har informert alle mine nærmeste om at jeg ønsker å være organdonor ja. Kan liksom ikke gjøre så mye mer enn det.
Hadde det donorkortet på låst skjerm før, men det er jo ikke det de går etter. Så stoler på at de rundt meg velger å respektere valget mitt når den tid kommer.
 
Back
Topp