Er du/dere kresen?*insp*

Jeg er den superkresne som tvinger i meg mat for å være ett godt eksempel. Hater sjømat, alt med tomat! Altså alt fra ketchup og tomater til pizza og pastasauser altså :p jeg kan heller ikke fordra sau og lam, og Gud forby om maten ikke er gjennomstekt :p

Vesla spiser stort sett alt, utenom enkelte grønnsaker, men det er fordi hun får det for seg at det er vondt der og da

Mannen spiser alt. My garbagecan med middagsrester

Vi spiser vel det meste begge to, men ingen av oss er glad i blåskjell eller krabber:) Han på 2,5 er også ganske altetende, men har fått for seg at paprika og broccoli er noe han ikke skal ha nå. Spiser det når det er skjult da:)

Jeg spiser det meste. Det eneste jeg kommer på at jeg virkelig ikke liker er brunost og prim. Fysj....
Mannen spiser stort sett alt bortsett fra makrell i tomat, men det er kun fordi han nekter å smake på det pga lukten..... :-)

Jeg spiser det meste. Det eneste jeg kommer på at jeg virkelig ikke liker er brunost og prim. Fysj....
Mannen spiser stort sett alt bortsett fra makrell i tomat, men det er kun fordi han nekter å smake på det pga lukten..... :)[/QUOTE
Der stiller jeg likt med mannen din:) Aldri orket smake pga lukta, men smører det til eldstemann og faren spiser det. Kaviar spiser jeg heller ikke

Jeg kan jo egentlig forstå dere godt. Det lukter jo forferdelig!! Så det er ikke ofte jeg spiser det nettopp på grunn avt lukten Kommer til å servere det til lille når han skal få brødmat da :-)
Når jeg tenker meg om så er vel egentlig ikke jeg heller så fryktelig glad i kaviar. Synes smaken kan bli litt for intens i blant.

Back
Topp