Er du/dere kresen?*insp*

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ble inspirert til en ny tråd i skravletråden;)

Mye du ikke liker?
Hva med din bedre halvdel?

Og ikke minst barna?:)

Jeg føler ikke det nei :) er noe jeg ikke liker men spiser det meste :) det gjør sambo å :) barna derimot :p

Nei vi spiser stort sett alt begge to :)

Storebror var veldig kresen, men nå spiser han stort sett alt.

Lillegutt er ikke voldsomt gira på grønnsaker, men spiser noe. kommer an på hvor sulten han er hvor mye han spiser og hvor mye han piller ut hehe :)

Nei vi spiser stort sett alt begge to :)

Storebror var veldig kresen, men nå spiser han stort sett alt.

Lillegutt er ikke voldsomt gira på grønnsaker, men spiser noe. kommer an på hvor sulten han er hvor mye han spiser og hvor mye han piller ut hehe :)

Det er bra da;)
Mannen spiser ikke brokkoli og blomkål og jeg liker ikke så mye sjømat...ellers så går vel det meste ned hos begge. :P

Det med grønnsaker er ikke like lett her alltid heller. Er deti gratenger og kuttet i veldig små biter går det stortsett greit.
Liker paprika og agurk godt da:P

Sambo er kresen på grønnsaker :/ ingen av oss er supergla i sjømat. Og det verste av alt: ananas.. Yuk :P

Sambo er kresen på grønnsaker :/ ingen av oss er supergla i sjømat. Og det verste av alt: ananas.. Yuk :p

Det kunne jeg nevnt også, jeg kan ikke fordra det:P (ananas altså)
Mannen og ungene elsker det da:P

Det er bra da;)
Mannen spiser ikke brokkoli og blomkål og jeg liker ikke så mye sjømat...ellers så går vel det meste ned hos begge. :p

Det med grønnsaker er ikke like lett her alltid heller. Er deti gratenger og kuttet i veldig små biter går det stortsett greit.
Liker paprika og agurk godt da:p

Åhh ja mannen er ikke veldig glad i mango eller reker når jeg tenker meg om, men han smaker hehe..

og ja enig, blander jeg det inn går i alle fall noe ned til lillegutt :P og i taco går det veldig greit! Stresser ikke så mye med det (men tilbyr alltid), storebror var vanskelig på det før da han var liten også, men det gikk over :D

Jeg kom på en ting, ananas på pizza vil jeg ikke ha!! Ellers liker jeg vanlig ananas da :)

Åhh ja mannen er ikke veldig glad i mango eller reker når jeg tenker meg om, men han smaker hehe..

og ja enig, blander jeg det inn går i alle fall noe ned til lillegutt :p og i taco går det veldig greit! Stresser ikke så mye med det (men tilbyr alltid), storebror var vanskelig på det før da han var liten også, men det gikk over :D

Man må være litt smart og lure i de det man kan;)

Ja, jeg liker ikke leverpostei. Og ikke kaffe :) Heller ikke karbonader.
Samboeren min er altetende omtrent.

Eldste liker ikke spagetti a la capri i hvertfall :p er så mye.. endel grønnsaker hun ikke vil ha.
Liker ikke tomat. Eller paprika.

Ja, jeg liker ikke leverpostei. Og ikke kaffe :) Heller ikke karbonader.
Samboeren min er altetende omtrent.

Eldste liker ikke spagetti a la capri i hvertfall :p er så mye.. endel grønnsaker hun ikke vil ha.
Liker ikke tomat. Eller paprika.
Men du spiser kjøttkaker og kjøttboller:P?

Sambo er veldig kresen, det er ofte han ikke engang vil smake ting for han tror ikke han kommer til med å like det... Som irriterer meg grønt for eg synes en bør smake før en bestemmer om man liker det eller ikke. Eg er ikke særlig kresen, litt småting som eg ikke liker men det går nok ned vist noen hadde lagd det til meg :P

Back
Topp