Er du deg selv

Badeand*

Forumet er livet
her inne eller på andre forum etc? Kan du si med hånden på hjertet at du er helt deg selv? Eller slipper du deg litt mer løs og sier dine egne meninger mer her enn IRL?

Bare lurer[:)]

er fullt å helt meg selv... noe annet gidder jeg ikke... jeg er meg de som liker meg liker meg å de som ikke liker meg liker meg ikke... [:D]

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

er fullt å helt meg selv... noe annet gidder jeg ikke... jeg er meg de som liker meg liker meg å de som ikke liker meg liker meg ikke... [:D]

jeg er vel mer eller mindre meg selv.
gidde å skape seg ... orker ikke lage meg en helt ny charakter heller[;)]

Mhm.. jeg er meg selv fult og holdent her inne. [:)]
Men er nok litt mer frempå IRL. Holder meg litt i bakgrunnen når jeg ser de litt heavy diskusjonene her inne.
Liker ikke krangle jeg! hihi [;)]

jada e nok mæ sjøl, helt 100%[:D]

men kaaaansje æ lar være å diskutere mere her inne av å tell...

åsså e vel lunta kortere IRL enn her[8|]

kansje æ ikkje e heeeelt 100% da[8|][:D]

ORIGINAL: LinnSB

jeg sier mer hva jeg mener IRL, gidder ikke å engasjere meg så mye på nettet

jeg og toner meg litt ned, gidder liksom ikke. + jeg er redd for hva mottakerene oppfatter, det er jo ikke lett å vite hvor i livet den en "snakker med" er. Ønsker jo ikke å skape problem for noen.

ORIGINAL: LaOna

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

Sier det æ mener så ja e mæ selv uansett[:)][:)]

Er meg selv 100%[:D]

Er meg selv her og irl jeg. Orker ikke bytte personlighet for hver gang [:D]. Og tror nok jeg sier like mye her som irl, er generelt ganske forsiktig av meg..tror jeg da ..

hmm..ja hvem ellers skulle jeg være..?  Joda jeg er meg selv og sier det jeg mener både her inne og sånn ellers også !

ORIGINAL: Hormonella Olsen

tror nok jeg er ganske lik den jeg er IRL, men jeg nok litt åpnere her, her forteller jeg ting (sorger og bekymringer) ganske åpent i forhold til hva jeg gjør ellers.

signerer denne jeg[:D]

Jeg er meg selv.

Mere åpen og direkte i IRL, enn her faktisk.

ORIGINAL: kurtine

Er nok ikke særlig forskjell på meg her og i irl[:)] 

jeg står ærlig frem og sier att jeg er meg selv [:D]

ORIGINAL: AdriannaBabyrosapute

For å være helt ærlig så sier jeg mer ifra IRL...
For her blir man nesten henrettet hvis man sier et skeivt ord... [:D]

Jeg er meg selv. Men er nok mer jeg tør og fortelle her inne enn ellers..

Back
Topp