• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

er du babysyk?

Nåssåbjønnen

Betatt av forumet
Her verker det på og av hele tiden, mistet jo i april, og la det fra meg litt, men nå begynner  lysten igjenemoticon

Vanskelig... har jeg egentlig lyst? Vil jeg være med babytiden allerede eller vil jeg nyte di 2 jeg har litt til? Har vi penger til 3? Barnehage for 3 er DYRT!!!! 

Sambo sier jeg får bestemme, men har innrømmet at han vil ha en til=)

må vell igrunn si at jeg er en smule babysyk ja....
men tenker å vente til juli/august med å prøve på ny... skulle så gjerne gått ned litt i vekt før nestemann sitter i magen, men er ikke så lett gittemoticon 

Jeg er såååå klar for å treffe snuppa i magen nå, så babysyk er jeg vel ;)
Må innrømme at det blir litt skummelt! Men Malene er kjempeflink med babyer og andre som er mindre enn ho <3 Tror det kommer til å gå bra!

Peis på, Nåssåbjønn ;)

En smule babysyk her også, men om det skulle kommet en til ville vi vært avhengig av mer plass, så venter på større leilighet først.

JAAAAAA!!!!!!

Så et nurk igår... kanskje to-tre uka og kjente jeg hadde lyst å ta med meg deiliklumpen hjem....emoticon

Nei jeg er ikke babysyk!! Nyter at Jakob har blitt så stor som har har blitt! :) men håper jeg får lyst på en til etterhvert, for vil at han skal få en søster eller bror.. Jeg syns ikke det var noe problem å gå gravid og ikke noe problem å føde. Men de første åtte-ti mnd var virkelig en påkjenning. Kolikk og kiss, pustestopp, null søvn pluss fødselsdeprisjon (som endelig har gått over). Så nå skal vi nyte tiden sammen en stund! :):):)

Jeg er VELDIG babysyk!! :) Fy søren, hadde smelt til på dagen jeg og gått i gang hvis jeg hadde hatt muligheten! :D Men siden vi gifter oss om et år til, vil vi vente til etter bryllupet med å prøve på nestemann :) Har ikke lyst til å være gravid, eller "melkeku" i mitt eget bryllup, hehe.. Og så er det jo greit å ha kommet seg ut i jobb først også med tanke på foreldrepenger og sånn :)

Nei! Mulig at A blir enebarn på min side iallefall! Men vi får se. Var snakk på prøving fra våren 2015!

Tja, men vi er ferdige, så jeg skal bare nyte de herlige tre barna jeg har:-)
Forhandler om å sende mannen til snipp-snipp-lege, så blir det litt mer permanent.

Jeg var sånn passe babysyk da vi startet prøvingen i januar. Men etter MA'en jeg hadde i mars har jeg vært kjempe babysyk. Så jeg håper kroppen snart fungerer skikkelig igjen og at spira snart sitter. Foreløbig er ikke kroppen kommet helt i rutine igjen enda, så nå tar vi det som det kommer, men noe skikkelig prøving får vi ikke til (da jeg ikke vet når jeg har el).

Ohh yess, baby syk til de grader... men her er det en ting som skal være på plass først... og det er fast jobb og at vi er ferdig med oppussinga av vegger, lister m.m(gangen og 2.etasje) og rommet til Ingrid.
venninna mi venter nr 2 i septmeber- bare en smule sjalu ;)

Tmora skrev:
må vell igrunn si at jeg er en smule babysyk ja....
men tenker å vente til juli/august med å prøve på ny... skulle så gjerne gått ned litt i vekt før nestemann sitter i magen, men er ikke så lett gittemoticon 

som jeg skulle sagt det selv...

Nei, veit du det er jeg faktisk ikke. Hm, kjenner det var litt merkelig å tenke på, siden jeg har 3,5 mnd til termin.... Jeg gleder meg altså, men jeg er ikke babysyk.

Litt både og!! Gjør det når jeg ser på baby bilder av småen.
Nyter tiden med gutten min akkurat no. Har blitt så flink og selvstendig, og skjer noe hele tiden, men samtidig hadde det vært kjekt om han hadde fått en søster eller bror med ikke alt for mange år mellom,, såååå, vi får se :)
Skjer det, så skjer det!!

Men først skal jeg gifte meg om 2 uker :)

Det er jo så deilig at småen har blitt så stor og flink som han er. Nyter tida hvor jeg ikke er melkeku... Men jeg merker at han ikke er noe baby lenger, så hvis han sitter opptatt, så må jeg bare bort og lukte han litt i nakken :P hehe, han har jo det for travelt til å sitte i fanget og slikt lengre... Så den babysyken kommer litt snikende, merker jeg... :D

Nei! Ikke i det hele tatt!!! :)

Nyyyyter at gutta er blitt så store som de er! Nyyyyter å sove nettene gjennom (for det meste), nyyyter å kunne spørre hva de vil ha på skiva - og få et svar. Nyyyyyter å kunne spørre hvor au-au'en - og få et svar.

Nyyyter, Nyyyyter, nyyyyyter!!  :)

Så her er vi ferdige med småttiser! Blir sjarmert i senk av små babyer, og har ofte lyst å spise de opp... men å ta de med hjem? NOPE! :)

Nei er ikke babysyk.. men tenker litt på at det "er godt å bli ferdig med det"
Så om jeg skal ha flere barn, så er d vel like greit å sette i gang før jeg ombestemmer meg .... men huff frister ikke med graviditet og babygreiene en gang til nå emoticon

Nei!
Ikke aktuelt her huset uansett, men skulle det vært det, haddde det blitt en stund til ja... Jeg har mer enn nok med Dennis nå!

Back
Topp