Er du alenemor?

Nope

Nei, har verdens beste kjæreste og samboer [:)][:)]

Jeg blir alenemor snart [&:]

ORIGINAL: BenedicteS

Jeg blir alenemor snart [&:]

Hvorfor?
Hva skjer?

Nei, men er myyye alene, sambo jobber offshore, og når han ikke er på jobb pusser han opp en leilighet som faren eier [&:][&:] Så av og til kjennes det sånn ut....

nei. Men sambo jobber hele tiden. Så føles sånn til tider. Han drar før dem våkner og kommer hjem etter de har lagt seg.. Jobber også hver helg. I helga var første helga siden starten av januar han var hjemme hele helga faktisk..

Har følt meg som alenemor siden lillemann ble født, og følelsene for mannen min er totalt forsvunnet, og ikke gjør han et forsøk for at ting skal bli bedre.
Så nå er den store papirmølla i gang, og separasjon neste skritt :(
Selvfølgelig en kjip situasjon, men jeg vet at jeg takler å være alenemor. Håper bare bf klarer å holde holdet kaldt, slik at man kan forbli venner etterpå. I det minste for lillemanns skyld :)

Har følt meg som alenemor siden lillemann ble født, og følelsene for mannen min er totalt forsvunnet, og ikke gjør han et forsøk for at ting skal bli bedre.
Selvfølgelig en kjip situasjon, men jeg vet at jeg takler å være alenemor. Håper bare bf klarer å holde holdet kaldt, slik at man kan forbli venner etterpå. I det minste for lillemanns skyld :)

mange klemmer til deg[:)][:)][:)] beundrer styrken din!

All ære til deg.
Husker du skrev noe om det i begynnelsen, når de nett var født. Stemmer det?
Hadde du bilde av deg til avatar bilde kanskje?
Alle nickene går i surr.

Tusen takk, jenter [:)]
Kommer til å bli tungt, men bedre enn at lillemann vokser opp med to foreldre som ikke er glad i hverandre.

Ja, bilde av meg selv før.. mørkt hår og stort glis [:D]

Så forferdelig trist å høre[:(] Vet akkurat hva du går igjennom nå,er kun 2 mnd siden jeg var der selv.
Men du ser ut til å ha viljestyrken der og det er bra. Sender deg mange klemmer[:)]

Jeg er ikke, har en samboer som er go som gull!! Han jobber mye, men er så tilstede når han er hjemme!
Var alenemor i fem år så vet hvordan det er! Husker selv det var en lettelse å kunne bruke all energien min på gutten min i stedet for å kaste den bort på noen som ikke var verdt det!

Stå på jenter[:)]Dere gjør en kjempejobb for barna deres[:)]

Back
Topp