Er du alene om å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Eller kjenner du noen andre som også er det? Kanskje i vennekretsen din? Hvis du fikk velge; ville du helst være alene om det, eller gå gravid sammen med en venninne? :)

Jeg fant ut at det plutselig var veldig mange samtidig som skulle ha :P men i april måned. Typ 4-5 venninner/bekjente. Men jeg er den eneste som jeg vet om foreløpig da :) og det er helt OK!

Har ei venninnes om skal føde i desember, men ellers tror jeg at jeg er alene ja. Ikke at så mange venninner vet det enda heller, måtte avsløre det til ei i dag da hun ville ha meg med på ridekurs og jeg ikke fikk til å lyve. :p Har ikke noe formening om hva som er best, å være alene eller være flere - jeg er i bobla mi uansett. :P

Ikke som jeg vet om enda, men jeg synes det hadde våre perfekt, og gått i sammen med ei bestemt venninne:) Har ei som jeg heier veldig på som det hadde våre stas, og delt opplevelsen med. Dessverre var hennes test negativ :(

Ellers så gikk jeg samtidig med et søskenbarn sist, og det var veldig ok.
Men har blitt litt sårt etterpå da Mor er så opphengt i henne, og hennes unge. At jeg, og flere reagerer på at hun alltid må dra dem opp når jeg/vi prøver og dele noe om hun som faktisk er barnebarnet...
Sånt orker jeg ikke mere av nå kjenner jeg!

Har ei veninne som ble gravid 1 måned etter meg, veldig koselig men kjenner jeg er ekstra bekymret for å miste for da hadde det gjort enda mer vondt å se henne bære frem..

Jeg vet ikke om noen, men nå er det jo ingen som vet om meg heller.. jeg skulle gjerne gått sammen med venninner, jeg er ung og de rundt meg har ikke barn. Hadde vært lettere å være sammen hvis vi er opptatt av de samme tingene :p

Har flere venninner og vennepar som er gravide. Synes det er veldig gøy, selv om de ikke veit det enda :p Sist var vi så og si alene om det, så det blir gøy å ha flere å «dele» det med.

Har vel en 3 stk jeg kjenner som er gravide men ikke som er nære venner. Også ei barndomsvenninne, men hun skal desverre ta abort.

Har to jeg kjenner rundt meg
, en før meg å en etter meg:) krysser alt for det går for alle tre♡♡♡♧

Ikke som jeg vet om. Men siden vi ikke har fortalt det til noen enda er det jo veldig mulig at det er noen andre i samme situasjon :p

Jeg har to venninner som har termin til våren, i april tror jeg det er. Desverre har vi alle flyttet litt ut fra sentrum i forskjellig retning, men jeg regner med at jeg får hengt litt med dem i permisjon likevel.

Jeg har flyttet ganske nylig (internt i Oslo) og har ingen venner i umiddelbar nærhet. Jeg er derfor veldig spent på hvordan barselgruppen min blir denne gangen. Føler at det er en gyllen mulighet til å bli kjent med folk i samme segment og samme område.

Har ei svigerinne og ei venninne som er gravide, med termin henholdsvis 12 og 6 uker før meg. Vet om flere her i bygda som er gravide også, flere av de som fikk samme året som meg sist runde også. Skal begynne med gravidsvømming sammen med flere av de nå tirsdag, det gleder jeg meg til.

Back
Topp