Er disse skoene ekte?

Lamaze

Glad i forumet
http://www.nikeworks.com/nike-shox-sko/category/99/nike-free-run-sko/nike-free-run-sko-dame.html

Jeg har lurt på og kjøpe disse skoene, men synes nesten prisen virker for god til å være sann (og virker det sånn, er det som regel det tenker jeg!).. I Norge koster skoene 1100-1200 kr om jeg ikke tar veldig feil.. Men dersom man går på nike sin internettbutikk i USA koster ikke skoene mer enn ca 500 kr - MEN prisen blir dyrere når man trykker frakt til Norge. Dermed tenker jeg at det kan kaaanskje hende at www.nikeworks.com er ekte likevel.. Noen erfaringer med siden?

men vis man skal følge den guiden hvor man avslører hva som er fake og ikke så er ikke de nike shok skoene fake ihvertfall... men er ikke så flink til å se sånt.. jeg bare fulgte det som sto i guiden

De ser ikke ekte ut, syns jeg..

Gikk inn på "ofte stilte spørsmål"

Og til å være en seriøs nettside, så ser det rimelig jalla ut.. Tusen skrivefeil.. litt tysk innimellom, herlige tegninger laga i paint osv.. *skeptisk*

Garantert falske. Jeg bestilte nettopp fra en side som var på samme nivå bare for å sjekke kvaliteten, og det var veeeldig forskjell. Jeg kommer ikke til å bestille falske igjen !!

Var nok ikke så lett å se på modellen du linket til, men var veldig lett å se på de vanlige nike shox skoa... Må nok betale mer for å få ekte vare ja =/ hehe...

Back
Topp