Er disse positive eller negative?

Hei! Jeg har samme problemet. Har pcos, går på letrozol og cronine gel. Er nå 4 dager for sen, og får disse svake strekene, noen ganger tror jeg bare at jeg innbiller meg at det er strek der, men det er en svaaaak en, ikke sant? . Blir helt gal. Har hatt to kjemiske graviditeter, så gidder ikke teste med digitaltest før iallefall en uke til..
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    852,5 KB · Visninger: 94
Hei! Jeg har samme problemet. Har pcos, går på letrozol og cronine gel. Er nå 4 dager for sen, og får disse svake strekene, noen ganger tror jeg bare at jeg innbiller meg at det er strek der, men det er en svaaaak en, ikke sant? . Blir helt gal. Har hatt to kjemiske graviditeter, så gidder ikke teste med digitaltest før iallefall en uke til..
Ser en svak strek her ja.:)
 
Ser ut som en strek der ja:)krysser fingrene for deg
Har selv pcos og går på pergotime.har en mnd nå uten og er 11 dager siden jeg skulle hatt mens:(håper det går denne gangen.
 
Hei! Jeg har samme problemet. Har pcos, går på letrozol og cronine gel. Er nå 4 dager for sen, og får disse svake strekene, noen ganger tror jeg bare at jeg innbiller meg at det er strek der, men det er en svaaaak en, ikke sant? . Blir helt gal. Har hatt to kjemiske graviditeter, så gidder ikke teste med digitaltest før iallefall en uke til..
Testet noe mer?
 
hei,
beklager sent svar, men jeg fikk mensen et par dager etter innlegget, så mistet litt troen og motivasjonen på hele opplegget egentlig.. Er så innmari lei av svake streker og kjemiske graviditeter når at jeg sprekker snart:(

Jeg er jo 23 år og burde statistisk sett være i min mest fruktbare alder, men det ser ikke ut å gå min vei. Er på 3 runde med letrozol nå, og har IKM om 2 dager. Har testet negativt på billigstrimmel og CB digital i dag.. Kommer nok til å teste på nytt om et par dager om ikke mensen dukker opp igjen... får bare vente og se, :rolleyes:
 
Back
Topp