Er disse positive eller negative?

Prøver i 2 år

Andre møte med forumet
Hei har prøvd i 2 år nå å bli gravid.tok disse i går men tror ikke at de er positive.noen andre som har hatt sånn og vært gravid?tok en ny på morran i dag og den er helt lik..blir så lei og skuffet hver gang det ikke er noehar også veldig mye vondt nederst i magen når jeg går eller sitter.
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    795,8 KB · Visninger: 293
Hei har prøvd i 2 år nå å bli gravid.tok disse i går men tror ikke at de er positive.noen andre som har hatt sånn og vært gravid?tok en ny på morran i dag og den er helt lik..blir så lei og skuffet hver gang det ikke er noehar også veldig mye vondt nederst i magen når jeg går eller sitter.
De der ser VELDIG positive ut i mine øyne! Gratulerer :D
 
Hei har prøvd i 2 år nå å bli gravid.tok disse i går men tror ikke at de er positive.noen andre som har hatt sånn og vært gravid?tok en ny på morran i dag og den er helt lik..blir så lei og skuffet hver gang det ikke er noehar også veldig mye vondt nederst i magen når jeg går eller sitter.

Virker som farger ikke er jevnt over hele? Det er i hvert fall en strek, så vent en dag eller to å ta en ny :)
 
Jeg ville ikke sluppet jubelen løs før en test som krever høy HCG slår ut :)
 
Ser ganske tydelig at det er to streker, men vet ikke helt hva det betyr når fargen er så ujevn. Krysser fingrene for deg at det er noe i det :)
 
Hei har prøvd i 2 år nå å bli gravid.tok disse i går men tror ikke at de er positive.noen andre som har hatt sånn og vært gravid?tok en ny på morran i dag og den er helt lik..blir så lei og skuffet hver gang det ikke er noehar også veldig mye vondt nederst i magen når jeg går eller sitter.
Har du testet mer?? Den der er jo tydelig positiv selv for normale folk;)
 
Krysser fingrene og håper det klaffer!siden du ikke har hatt noen blødning så kan det jo være at hcg nivået fortsatt er litt lavt.men jeg synes streken var tydelig på den første altså,merkelig dette .ta en ny test imorgen tidlig
 
Hvordan gikk dette? Fått positiv eller kom mensen?
 
Ja syntes jeg ogsåNå er jeg 4 dager over inn igjen men vil ikke teste:(mye kvalm og tisser HELE tiden blir gal av dette prøve greiene
 
Ja syntes jeg ogsåNå er jeg 4 dager over inn igjen men vil ikke teste:(mye kvalm og tisser HELE tiden blir gal av dette prøve greiene
Gi det en dag eller 2 til også kaster du deg ut idet<3 vanskelig det med og prøve jeg er alltid kvalm og tisser konstant etter hver menstrusjon så jeg gir det alltid 7-8 dager over:) Tenker masse på deg og krysser alt!
 
Back
Topp