Er din mann/sambo/kjærest opptatt av hva du kler deg i??

Ja, og det synes jeg er bra. Går alltid pent kledd jeg, både utenfor og innenfor husets fire vegger. Går aldri i joggebukse hjemme med mindre jeg kommer fra trening. Vi liker å se bra ut for hverandre selv om vi kun er hjemme.

Gå aldri i tights fordi jeg føle meg slaskete i det. Like best tighte jeans, støvletter og en kuul topp til[:)][:)]

Sambo her haaater at jeg går i kosebukse/pysjbukse[8D]

Det er det første jeg tar på meg når jeg kommer hjem fra jobb.. og det første jeg setter på meg i helgene[:D]

Klarer rett og slett ikke å sitte hjemme i sofaen og kose meg i olabukse.. går ikke.. for ubehagelig..

ORIGINAL: Fridasinmamma

Sambo her haaater at jeg går i kosebukse/pysjbukse[8D]

Det er det første jeg tar på meg når jeg kommer hjem fra jobb.. og det første jeg setter på meg i helgene[:D]

Klarer rett og slett ikke å sitte hjemme i sofaen og kose meg i olabukse.. går ikke.. for ubehagelig..

Sånn er jeg og. Men heldigvis er mannen min lik, og gjør det alltid selv også.

Men innenfor husets fire vegger har han ingenting han skulle ha sagt om hva jeg kler på meg heldigvis, så jeg hadde jo gått sånn uansett om han liker det eller ikke da. Så lenge han bryr seg om hvordan jeg kler meg ute, og viser stolthet for hvordan jeg kler meg, så spiller det ingen rolle for meg hehe.

Han syns jeg er vakker i uansett hva, bortsett fra tunika og tights![8D]
Men det har ikke noe med hvordan jeg ser ut, det har med å gjøre at han syns tights ser helt forferdelig ut på uansett hvem. Han HAAATER det! Han mener at hvis du må gå med tights under toppen/tunikaen for at rumpa di ikke skal vises, så er den for kort. Så da tar du enten på deg en bukse, eller en lengre topp[:D]

Det gjør meg ingen ting, for jeg har ikke helt sansen for tights jeg heller (Noen andre kler det sikkert, men jeg er ikke en av dem^^).

Eg ELSKER tights, går med det nesten hver dag.. Han har no aldri sagt noenting om det.. [:)] 

Han bryr seg.
Men har aldri fått katastrofeblikket, men veit jeg hadde fått det i diverse klær.

Typen er imot "pølseskinnklær" hvis den som har de på seg har noen kilo for mye...
Han skjønner ikke hvorfor det ikke går an å ta på seg noe som ikke fremhever bilringene...
Hender jeg får noen velmenende hint...

Han skulle nok ønske at jeg pynta meg mer,  sånn som da vi traff hverandre.. Noen år og kg siden, men han klager aldri! Flink til å gi komplimenter selvom jeg dasser hjemme i tights og.. :)

Jeg skulle egentlig også ønske jeg hadde litt mer overskudd til pyntings...

han er veeeldig flink til å se ka som e fint og ikkje. Han kjøpte en kjole til meg til jul som var knall fin! Men viss vi er uenig så gjør eg oftest det eg vil[8D]

sambo liker ikke tøflene mine og joggebuksene mine[8D] men de er jo sååå gode å gå i[:)]

gidder ikke pynte meg opp for å gå hjemme i stua eller for å gå tur med hunden!

Jeg synes personlig at samboeren min burde gått oftere i tettsittende klær, og oftere lettkledd i det daglige.

Jeg spurte mannen min nå, og fikk følgende svar: Hjemme liker han når jeg har på meg tights og tunika eller bukse og tunika eller kort kjole istedetfor tunika da. Ute ser han helst at jeg bruker en sånn spesiell kåpe som går fra hodet til bakken (hvor bare ansiktet vises), eller som somaliere, med skjørt og sånn stor hijab som rekker til knærne.

Jeg ble litt overrasket, men skjønner nå taktikken hans. Når jeg kler meg pent, gir han meg komplimenter, og når jeg kler meg vanlig, sier han ikke noe. I hodet hans er det da sånn at det skal få meg til å kle meg med det han liker hehehe. Som han selvsagt vet at jeg er komfortabel i, han vil jo ikke at jeg skal sitte i jeans hjemme om jeg ikke liker det selv liksom.

Så da fikk jeg ett ordentlig svar, isteden for å bare gjette meg fram hehe.

vi har skille på slumreklær og hverdagsklær- så vi begge bytter dersom vi skal på butikken, hente i barnehage, besøke venner o.l.

Han har forbud mot en stygg shorts og jeg forbud mot "flagrende gevanter" (formløse klær som legger til visuelle kiloer)[:D][:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

nei han bryr sæ ikkje d døyt ka æ har på mæ

Sign.  Han hadde gifta sæ me mæ om æ så kom i treningsbukse og ei utvaska t-skjorte.  Helt seriøst!!
Vi e ikke særli opptatt av siste mote, førr å si det sånn.  [;)]

ORIGINAL: gledermeg88

Eg ELSKER tights, går med det nesten hver dag.. Han har no aldri sagt noenting om det.. [:)] 

nei, han har ikke noe spesielle hatplagg, men han svarer helt ærlig hvis jeg spør om et antrekk eller plagg.
Ellers går vi begge i akkurat det vi ønsker, og da gjerne kosebukse/joggis her hjemme.

Er enig med de som skriver at det å kose seg i sofaen med olabukse er ikke godt!

Back
Topp