Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Jeg bruker å få ømme bryster, mer utflod, menslignende smerter på ene eggstokken (varierer hvilken fra mnd til mnd), vondt i hodet innimellom, blir mer kåt og føler meg oppblåst ca når eggløsning er. Sånn har jeg hatt det både med p-piller og uten. Men jeg vet likevel aldri NÅR el faktisk er (har veldig ustabile sykluser).
Jeg er på CD14 i dag og har hatt disse symptomene siden CD11. «Utfloden» har gått fra å være vannlating til litt klissete, men er nok ikke tykt nok til å si at det er el slim. El testene er heeelt negative (vært siden CD11), kun en liten svak strek som syns.
Jeg lurer altså på om det er vanlig å ha slike symptomer på eggløsning lenge? Hvor lenge har dere fysiske symptomer på det før eggløsningen skjer?
Jeg er på CD14 i dag og har hatt disse symptomene siden CD11. «Utfloden» har gått fra å være vannlating til litt klissete, men er nok ikke tykt nok til å si at det er el slim. El testene er heeelt negative (vært siden CD11), kun en liten svak strek som syns.
Jeg lurer altså på om det er vanlig å ha slike symptomer på eggløsning lenge? Hvor lenge har dere fysiske symptomer på det før eggløsningen skjer?