Er dette utsagnet riktig???

~StRaToS~

Forumet er livet
At....;

Tynne damer har liten mage når de er gravide
                  og at
Lubne damer har stor mage når de er gravid???

Svigermor sier at jeg har stor mage for å være 17 uker på vei siden jeg er lubben.(har 10 kg for mye)
Og grunnen til at hun ikke hadde stor mage når hun var gravid var at hun var tyyyyyyyynn!

Høres dette riktig ut for dere?????

jeg mener at tynne damer viser den gravide magen best på!
Jeg er lubben og når jeg var gravid så såg jeg bare veldig feit ut.. begynte å se mer gravid ud når jeg va 25uker...

Jeg fikk ikke mage før jeg var i uke 20, men etter det så ble magen min SVÆR. så tror ikke det er riktig, er tynn jeg

Det mener jeg og.
Jeg har sett mange tynne damer med DEN DIGRE magen og så
har jeg sett mange lubne damer med liten mage.
Mora til en som går i samme barnehage som gutten min var høygravid, men det så ut som om hun var 4-5 mnd på vei og hun var lubben.
ORIGINAL: Mrs J.

Feil spør du meg.
Jeg er liten og har vært diger når jeg har vært gravid.

Heller motsatt.. Magen viser mye bedre på tynne kvinner...?

feil!

høres nesten ut som dette var bare ett nytt forsøk på å slenge drit til deg. hun svigermoren din er frekk(sorry, men ut i fra det jeg har lest så er hun ikke mye snill)

For en gangs skyld ble jeg litt usikker[:D]
Men nå er det jo bevisst at hun bare er ei skrulle[;)]

ORIGINAL: mammanr.1

Det mener jeg og.
Jeg har sett mange tynne damer med DEN DIGRE magen og så
har jeg sett mange lubne damer med liten mage.
Mora til en som går i samme barnehage som gutten min var høygravid, men det så ut som om hun var 4-5 mnd på vei og hun var lubben.

Feil spør du meg.
Jeg er liten og har vært diger når jeg har vært gravid.

Trodde du visste at svigers hadde feil uansett hva hun sier[:D]

eeeeeeeeeeeeeeeeeee nej det er vel ikke riktig, er vel like individuelt som mye anna

Sorry my ass! Mener akkurat det samme som deg, men lurte på
om det kanskje kunne ligge noe på der..
ORIGINAL: Thothamon

feil!

høres nesten ut som dette var bare ett nytt forsøk på å slenge drit til deg. hun svigermoren din er frekk(sorry, men ut i fra det jeg har lest så er hun ikke mye snill)

Jeg var relativt (hehe) slank under svangerskapet og hadde ganske så stor mage.
Viste vedlig fort på meg.

Høres helt feil i mine ører i allefall,alle har jo ulik fasong på kroppen om man e liten og tynn eller omvendt

neida har ingenting å si om en er tynn eller tykk.. temmlig frekkt sagt av svigers da[&:]

jeg var veldig tynn før eg ble gravid, å hadde egentlig veldig liten mage når jeg var gravid oxo (merket det når jeg var på sykehuset høygravid å folk som var 20 uker osv på vei hadde større mage en meg)[:D]

Sludder å pølsevev...det er jo hipp som happ, før mamman min fik sin første baby veide hun 45 kg...og hun gikk opp ca 30 kg!!!!! Hun gikk ikke ned alt...men ble "normal" neste gang fikk hun meg...gikk da opp 25 kg...disse gikk dessverre ikke av......[;)]

Jeg er 182 cm høy, veier 70-75 kg. Gikk opp 20 kg da jeg var gravid....folk synes jeg var stor....men det er jo ikke rart når jeg er stor fra før....[:D]

hæh? høres jo litt teit ut da.. Meinte svigermora di at du var lubben da? synes det var litt frekt sagt da, men jeg er litt sensitiv overfor svigermødre[8D]

Det er helt feil!!!!!!!!!

Jeg var tynnda jeg ble gravid og jeg fikk stoooor mage. Så det er faktisk det dummeste jeg har hørt.

Jeg var tynn første gang, og normal andre gang-men begge gangene fikk jeg SVÆR mage, så tror ikke det har noe å si

ORIGINAL: nesco

Jeg var tynn første gang, og normal andre gang-men begge gangene fikk jeg SVÆR mage, så tror ikke det har noe å si

enig med deg...

Back
Topp