Er dette urettferdig??

Candykikk

Gift med forumet
Vi bor i borettslag , å barnehagen til snuppa ligger nederst i blinnvei hos borettslaget, dem har ikke parkering, men borettslaget har en gjesteparkeringsplass rett utenfor barnehagen

nå har borretslaget bestemt at alle som skal stå på gjesteparkeringen må tilhøre borettslaget (altså bo her) å man må ha sånne lapper inni bilen som man får tildelt hos borettslaget.

alle har nå fått tildelt 3 lapper, det vil si at vi kan ha 3biler stående på gjesteparkeringen .

Barnehagen har ingen parkeringsplasser, å er det da feil av meg om jeg gir 2 av våre "plasser" til noen som jobber på avdelingen på barnehagen??

nei, syns ikke det. du kan jo bruke de som du vil, og bhg er jo åpen på dagtid og de fleste har besøk på kveldstid

ja altså.. jeg driter i om det er feil i forhold til borettslaget, men jeg tenker på at om vi gir bort to plasser til noen i barnehagen så er det jo mange andre som også sikkert kunne tenkt seg disse to parkeringene..

så liksom, er det urettferdig at kunn 2 stk som jobber i barnehagen får plasser og ingen andre som jobber der??

- men det er vel bedre enn ingenting

ORIGINAL: Frk.Mamma

det er jo bare snillt av dge det da men du må jo da tenke på at du har gitt vekk 2 plasser så når du får besøk har jo ikke dem noe sted og parkere!

ja jeg vet. da har vi enda en plass vi kan bruke liksom, men om vi skal ha flere på besøk så kunne vi fått utdelt plere "lapper" av vaktmester.. (låne dem liskom) så det er ikke noe problem for oss

urettferdig for de andre ansatte.. da vil det bli slik at vi liker dere best derfor kan dere parkere nærme..
når ble det skadelig å bruke beina til å gå til og fra parkering..???

ORIGINAL: denførste bøttefødte

urettferdig for de andre ansatte.. da vil det bli slik at vi liker dere best derfor kan dere parkere nærme..

Altså, barnahgen har ikke parkeringsplasser i det heletatt, dem får bot når dem står utenfor, så dem har altså ingen parkeringsmuligheter. dem fleste sykler , tar buss, eller går på jobb.. å da mener jeg at feks noen som er avhengi av bil som har barn i andre barnehager feks kan få låne to av våre plasser når vi ikke bruker dem engang.

er ikke snakk om at vi liker noen bedre enn dem andre, men dem som er hos oss fast og jobber hver eneste dag på vår avdeling kunne fått dem.. eller dem kunne dele på plassene.

ORIGINAL: Candykikk

Altså, barnahgen har ikke parkeringsplasser i det heletatt, dem får bot når dem står utenfor, så dem har altså ingen parkeringsmuligheter. dem fleste sykler , tar buss, eller går på jobb.. å da mener jeg at feks noen som er avhengi av bil som har barn i andre barnehager feks kan få låne to av våre plasser når vi ikke bruker dem engang.

er ikke snakk om at vi liker noen bedre enn dem andre, men dem som er hos oss fast og jobber hver eneste dag på vår avdeling kunne fått dem.. eller dem kunne dele på plassene.

jeg hadde følt det urettferdig hvis 2 skulle få lov til å låne en parkering..
som ansatt altså.. selv om dere ikke mener det slik

syns det er kjempe snilt av dere=)

dere kan jo evt. gi de lappene til barnehagen og ikke til to ansatte på en måte..så kan de som trenger lappene låne de igjen av barnehagen..eller noe sånn? =)

ORIGINAL: Candykikk

jeg hadde følt det urettferdig hvis 2 skulle få lov til å låne en parkering..
som ansatt altså.. selv om dere ikke mener det slik

ja det er det jeg er redd for.. men jeg vet det er mange som bor i borretslaget som har unger i barnehagen, så kansje jeg kunne snakket med dem å hørt om dem er villige til å låne bort sine plasser.. for jeg mener det er forferdelig at komunnen ikke har parkeringer til di ansatte.

i sommer satt personale bilene sine inne i barnehagen (i uteareale altså) alle foreldrene synes det var greit, å det var jo på eget ansvar.

ORIGINAL: *cookie*

syns det er kjempe snilt av dere=)

dere kan jo evt. gi de lappene til barnehagen og ikke til to ansatte på en måte..så kan de som trenger lappene låne de igjen av barnehagen..eller noe sånn? =)

ja noe sånnt.. så dem kan dele på dem liskom.

Back
Topp