Er dette teit????

*BalleFlass*

Elsker forumet
Jeg var med en veninne i går og hun sliter veldig på jobben og i livet ellers for tiden...

Vi er gode veninner, men vi ringes ikke hver dag type veninner liksom.

Så det jeg lurer på er, at jeg skla være med hun på fredag og.. og er det teit å lage en boks med oppmuntrende ord til henne? så hun kan trekke en lapp når hun trenger en oppmuntring??

Så snill du er da! Nei,syntes det hørtes kjempekoselig ut jeg.Jeg hadde blitt  kjempeglad om jeg hadde fått noe slikt av en av mine venninner hvis jeg hadde det litt tungt[:)]

Flott tanke. Aldeles ikke teit, viser bare at du bryr deg[:)]

oki....bare følte det var teit siden vi er gode venner, men ikke bestisser liksom,..hehe...også er jeg redd for at hun kan tolke det feil at det på en måte blir negativt....liksom "her en en boks siden du sliter"....vet ikke jeg...tror kanskje jeg tenker for mye...hehe....

ORIGINAL: Daizy

Så snill du er da! Nei,syntes det hørtes kjempekoselig ut jeg.Jeg hadde blitt  kjempeglad om jeg hadde fått noe slikt av en av mine venninner hvis jeg hadde det litt tungt[:)]

[:)]

ORIGINAL: Ebleskråtten

Ej hadde blitt kjempegla vertfall, heldige ho e so he ei venninne som dej! [:)]

Jeg tenker at det kommer helt ann på hvordan venninnen din er. JEG ville syns det var litt rart å få en sånn boks, jeg snakker ikke særlig mye om følelser og foretrekker at folk viser at de bryr seg uten å si så mye. MEn jeg ville absolutt ikke reagert negativt - ville jo skjønt at det var veldig godt ment.

Og veldig mange vil nok sette stor pris på noe sånt.

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Jeg vet ikke om jeg hadde satt pris på en slik gave........... Tror kanskje jeg ville blitt litt forfjamsa og litt satt ut og lurt på hva jeg skal med en slik gave.
Ville heller fått noen oppmuntrende ord direkte til meg, ikke via lapper i en boks. At venninnen heller tok seg tid til å ringe meg og si noen oppmuntrende ord.

Men det er meg. Ser at andre ville satt veldig stor pris på en slik gave.

Sign.

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Jeg vet ikke om jeg hadde satt pris på en slik gave........... Tror kanskje jeg ville blitt litt forfjamsa og litt satt ut og lurt på hva jeg skal med en slik gave.
Ville heller fått noen oppmuntrende ord direkte til meg, ikke via lapper i en boks. At venninnen heller tok seg tid til å ringe meg og si noen oppmuntrende ord.

Men det er meg. Ser at andre ville satt veldig stor pris på en slik gave.

er hun åpen overfor deg om at hun sliter??
for i såfall, tror jeg nok hun blir kjempeglad for en slik boks...

men visst dette er noe du bare veit, uten at hun har pratet med deg om det, er det kanskje litt slik som andre over meg her har skrevet...

ORIGINAL: Woolfmother

nei så koselig!!!! det ville jeg satt pris på [:)] kjempe fin tanke syns jeg[;)]

sin [:D] utrolig flott av deg... viktig å ta vare på vennene sine.

Hun blir sikkert kjempe glad.

Utrolig fint gjort.
Jeg tenker at som venner er det ikke så lett å være til god hjelp når noen sliter, og synest det er riktig og viktig å vise at man bryr seg, og kan være til støtte selv om en ikke fysisk kan hjelpe med problemer.

ORIGINAL: Daizy

ORIGINAL: solstråla

er hun åpen overfor deg om at hun sliter??
for i såfall, tror jeg nok hun blir kjempeglad for en slik boks...

men visst dette er noe du bare veit, uten at hun har pratet med deg om det, er det kanskje litt slik som andre over meg her har skrevet...

Hun fortalte meg og noen andre veninner av oss i går at hun sliter veldig for tiden på jobben og ellers i livet pga en trist beskjed det med jobben har vi visst lenge... så ja, vil si at hun e råpen om det

[:D]

For en flott ide - det må du gjøre! Tror det vil oppleves utrolig positivt for venninna di[:)]

Tusen takk dere[:)] Da har jeg laget en nydelig vintage stil boks (siden det er den stilen hun har i hjemmet sitt) med masse lapper oppi (også i vintage stil) som det står forskjellige positive ting på... Noen om henne, og noen "ord for dagen" som jeg tok fra en kalender[:D] Og det skal hun få på middagen vi jentene skal ha på fredag[:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Jeg hadde begynt å grine dersom jeg var venninna di! Hadde blitt så utrolig rørt og glad![:D] Så omtenksomt!

åååhh....hehe....da hadde jeg begynt å grine og[:D]

Back
Topp