Er dette teit?

Kranglefanten

Forumet er livet
Saken er, Haily fikk i dag et bursdagskort fra ei i barnehagen..og bursdagen er i dag. De har vistnok snakket om det hele uken, og jeg vil jo ikke skuffe med å si Nei, mamma har ikke råd til at du kan i bursdag liksom[&o] Jeg har hele 16kr i lommeboka, og nada på konto. Så jeg har ikke akkurat penger til å kjøpe noe til bursdagsbarnet heller.

Men så selger jeg jo tupperware, og har mye rart liggende fra tidligere kampanjer, så jeg lurte på om jeg skulle gi noe fra det. Jeg har nemlig en Hello Kitty matboks, og Shrek og Fiona kopper, med lokk hvor det er hull til sugerør. Er det teit å gi det i gave til ei på 4 år?[8|] Vanlig gir vi typ tegnesaker og dukketing liksom..

Sånn ser koppene ut;

Og slik ser matboksen ut;

Ikkje teit i det hele tatt[:)] hadde syntes det var en flott gave eg

Jeg synes ikke det er teit :)
Om det er det du har, så er det bare slik.

Jenta mi blir 3år om to dager.
Hun hadde elsket både matboksen og koppene. Synes det er flotte gaver![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Sign! [;)]

syns det er kjempefine gaver jeg[:)]

Takk! Da kan jeg pakke det inn uten dårlig samvittighet!

Jaggu greit å ha bv-jentene![:)]

Helt super gave som jeg er sikker på at både bursdagsbarnet og foreldrene setter pris på[:)]

sign:) Stilige kopper da, og nydelig matboks:)

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Helt super gave som jeg er sikker på at både bursdagsbarnet og foreldrene setter pris på[:)]

sign! digga koppene!!!!

Knøtta fikk nettopp den Kitty-matboksen. Knallsuksess! Tipper foreldrene også blir fornøyd med å få "bruksgaver". [:D]

Kjempegaver! De koppene er jo geniale!
Har du flere å selge? [:D]

åå ja signerer de andre her for en topp gave for foreldrene samt jena.
Matboksen var jo super søt jo.
så En absolutt vinner i gave ja..
[:D][:D]

super gave!! bedre å få noe sånt enn 10 forskjellige sett med tusjer.....[:D]

Hadde jenta mi fått det til sin kommende 4-årsdag, hadde hun blitt strålende glad - særlig for den matboksen med Hello Kitty! Ikke noe teit i det hele tatt![:)]

Sign. jeg hadde blitt veldig glad for de koppene[:D]

næsj, hadde blitt kjempe glad for noe sånt noe jeg!!! det var kjempe fine kopper og sånt liker barna [;)]

Eg syns no det var en flott gave eg [;)] Snuppa var i 4 års dag for en tid siden og da gav vi matboks og drikkeflaske, i prinsesse da men det falt i smak det[;)]

Back
Topp