Kranglefanten
Forumet er livet
Saken er, Haily fikk i dag et bursdagskort fra ei i barnehagen..og bursdagen er i dag. De har vistnok snakket om det hele uken, og jeg vil jo ikke skuffe med å si Nei, mamma har ikke råd til at du kan i bursdag liksom[&o] Jeg har hele 16kr i lommeboka, og nada på konto. Så jeg har ikke akkurat penger til å kjøpe noe til bursdagsbarnet heller.
Men så selger jeg jo tupperware, og har mye rart liggende fra tidligere kampanjer, så jeg lurte på om jeg skulle gi noe fra det. Jeg har nemlig en Hello Kitty matboks, og Shrek og Fiona kopper, med lokk hvor det er hull til sugerør. Er det teit å gi det i gave til ei på 4 år?[8|] Vanlig gir vi typ tegnesaker og dukketing liksom..
Sånn ser koppene ut;

Og slik ser matboksen ut;

Men så selger jeg jo tupperware, og har mye rart liggende fra tidligere kampanjer, så jeg lurte på om jeg skulle gi noe fra det. Jeg har nemlig en Hello Kitty matboks, og Shrek og Fiona kopper, med lokk hvor det er hull til sugerør. Er det teit å gi det i gave til ei på 4 år?[8|] Vanlig gir vi typ tegnesaker og dukketing liksom..
Sånn ser koppene ut;

Og slik ser matboksen ut;