Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, blir nok en til tenker jeg. Men så har jeg også hatt fysisk sett ganske lett svangerskap. Det verste er den psykiske belastningen da jeg mista i uke 24 første gang, men det har gått mye bedre enn forventet heldigvis. Hatt god og tett oppfølging.
Vi har vel egentlig bestemt oss for at tvillingene nå blir de siste. Da har vi 4 totalt men man skal aldri si aldri! Jeg kjenner da eventuelt på et lite snev av redsel for å bli gravid med tvillinger igjen
Garantert min siste! Kroppen min tåler dårlig å være gravid, så jeg orker ikke gå gjennom det flere ganger. Men det er min nr 3, vår første felles, samt at samboer har en fra før. Så vi tenker at 4 barn i flokken er bra[emoji4][emoji173]️
Tenker dette er siste gangen (gravid med nummer to).
Etter (og nesten under) forrige fødsel var jeg helt på gråten fordi jeg tenkte at dette ikke måtte være siste gangen jeg opplevde dette. Syntes hele opplevelsen var fantastisk (fødsel og det å møte min sønn for første gang). Skal sies at jeg ikke hadde en smertefri fødsel, og er generellt ikke overfølsom, men alt var bare helt fantastisk. Mulig det var noen hormoner i bildet der....
MEN det å gå gravid er ikke noe for meg, og var tidlig ute med å si at to en nok!
Så håper jeg forsoner meg med at denne gangen er det stopp
Veldig sikker på at dette er siste... men fikk spørsmål fra legen min på onsdag om jeg ønsker å steriliseres når lillebror kommer ut med keisersnitt, og det hørtes ganske skummelt ut da ble jeg plutselig veldig usikker.... tror ikke jeg tørr det selv om vi ikke ønsker flere barn. Syntes det er litt ungt å sterilisere seg i en alder av 29...