Er dette siste barnet?

Jeg er 33 på mandag og mannen blir 34 i år :-)

Hvis vi venter 3 år før vi får en til så blir vi 37 og 38 så jeg tror det holder med en :-) heldigvis er mannen enig da :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Dette er tredje og siste her :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ahr alltid hatt lyst på tre, men ham sier stopp ved to, så da blir det vel siste svangerskap nå ja.

Dette er Nr. 2 og tror dette er siste :) meeeen skal aldri si aldri :p
Sant, men jeg klarer ikke ta meg av to barn når jeg er gravid :( så nå er det stopp. Og mannen er gammel :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Sant, men jeg klarer ikke ta meg av to barn når jeg er gravid :( så nå er det stopp. Og mannen er gammel :)

Ny termin 03.02.14
Akkurat den tanken har streifet meg mange ganger i dag når jeg har vært skikkelig kvalm og mannen tok med seg guttungen ut på tur. Da tenkte jeg: tenk om vi allerede hadde hatt 2.
Og i tillegg så får jeg så dårlig samvittighet ovenfor både mannen og sønnen når jeg ikke orker noe :/

Akkurat den tanken har streifet meg mange ganger i dag når jeg har vært skikkelig kvalm og mannen tok med seg guttungen ut på tur. Da tenkte jeg: tenk om vi allerede hadde hatt 2.
Og i tillegg så får jeg så dårlig samvittighet ovenfor både mannen og sønnen når jeg ikke orker noe :/

Sign :s
Ny termin 03.02.14

Tror dette blir 3 of siste ja :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Back
Topp