Er dette rier??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Nesten flaut men husker ikke helt riene fra forrige gang pga ble så dopa..

Nå i hele dag har jeg gått rundt å hatt konstante mens murringer i magen/ryggen.. innimellom så kommer det kynnere som gjør enda vondere.. noen av de har jeg mått stoppe opp litt for.. Kjenner det endel i ryggen på den ene siden og magen..

Er dette rier??

Jeg kan jo uansett ringe føden også

jeg gikk med modningsrier fra mandag til torsdagsmorgen da vannet gikk.. Og da hadde jeg veldig vondt i lårene, magen og ryggen.. De kom regelmessig noen timer, så dabbet av for å så begynne igjen.. Jeg syntes de var utrolig vonde, lå iblant og vrei meg i smerte, men merket fort når det gikk over til ordentlig rier.. De ble mye mer intense, klarte ikke stå eller prate under riene.. Håper det er noe på gang, lykke til :)

Mine rier kjentes i begynnelsen ut som en kombinasjon av mens murringer og forstoppelse..

de satt kun i ryggen, og på det mest intense beveget det seg ut i siden..

alle opplever rier forskjellige, og jeg synes riene mine var anderledes gang 2 enn gang 1..

Lykke til :D

Hos meg begynte riene slik du beskriver under andre fødsel. Våkna om morgonen av at eg hadde menssmerter (hadde drømt at eg fekk mensen) med "kynnare" som begynte å bli meir vonde enn ubehagelege. Dei var imidlertid relativt tette, aldri meir enn ca 6 min mellom (men heller ikkje regelmessige, alt frå 6 til 2 min). Reiste på føden ganske kjapt pga rask første fødsel, forberedt på å bli sendt heim. Kom inn med 3 cm opning kl 9.30, jenta var fødd kl 11.17.

Håpar det er riene som er i gang hos deg, ein kan jo bli skikkeleg tullete av å gå slik og vente.

Jeg vil si du merker det iallefall når det er skikkelige rier!
Jeg hadde det på samme måten i starten, murring og rare greier, så jeg var litt usikker (var førstegangsfødende). 
Men etter å ha gått hele formiddagen med disse greiene begynte det å bli så vondt at jeg sto på alle fire i sofaen. Da lurte jeg ikke på om det var rier lengre, for å si det sånn!

Sånn hadde jeg det i 2 dager før vannet gikk og fødselen starta. Fra vannet gikk og jeg fikk min første ri 2 min etter det,  tok det 3 og 1/2 time og hu var ute! Håper fødselen er igang=) Lykke til!

Back
Topp