Hyssamaia!
Gift med forumet
Bf har vært sykmeldt i 1.5 år nå pga en skade. Da har han hatt andrea annenhver helg + en dag i uka.. nå i januar begynte han å jobbe igjen, og han spurte om han kunne ha henne fra fredag - søndag bare.. for han rekker ikke hente/levere i bhg torsdag. har ikke bil... Og nå snakket jeg med han for å høre når han henta andrea i morgen.. da fikk jeg bare vite det at det kunne hende jeg måtte hente henne og ta henne med hjem.. han visste ikke når han slutta, men det var sikkert klokka 4.. men forige uke hadde det skjedd noe på jobben (han er vekter) så da måtte han være der til langt utpå kvelden.. så han visste ikke hvordan morgendagen blir.. Jeg har planer i morgen.. skal på et møte og ordne div. ting.. men jeg kan jo drite i det nå som jeg må være hjemme så jeg rekker hente henne i bhg.. får folk på kvelden, jævelig kult å ha andrea her da når jeg har dagen full fra jeg har levert henne i bhg,,
er det virkelig sånn at hvis han ikke rekker hente henne MÅ jeg det?? jeg mener det er han sitt problem når det er han som skal ha henne..
Så jeg sendte han en melding etter jeg hadde snakket med han, og da fikk jeg bare "dust" tilbake[8|][&:] skikkelig voksen mann ja...[:'(]
er det virkelig sånn at hvis han ikke rekker hente henne MÅ jeg det?? jeg mener det er han sitt problem når det er han som skal ha henne..
Så jeg sendte han en melding etter jeg hadde snakket med han, og da fikk jeg bare "dust" tilbake[8|][&:] skikkelig voksen mann ja...[:'(]