Growgirl Glad i forumet 24 Sep 2012 #3 hehe du igjen hehe. jeg kan ikke tru det altså. Kommer til å teste fort i morgen også hehe
J JuniSpireGammel Guest 24 Sep 2012 #5 Jeg ser iallefall en strek.. men har kun hatt 1 positiv test( igår) i min historie.. så ikke så mye erfaring ;)
Jeg ser iallefall en strek.. men har kun hatt 1 positiv test( igår) i min historie.. så ikke så mye erfaring ;)
Tina pusen Gift med forumet 24 Sep 2012 #6 Ser pos ut, men ville tatt en til om et par dager ,for å se at det kommer mere farge på streken ;) Eller ser du rosa i virkeligheten?
Ser pos ut, men ville tatt en til om et par dager ,for å se at det kommer mere farge på streken ;) Eller ser du rosa i virkeligheten?
Fargeklatten Gift med forumet 24 Sep 2012 #8 Den ser positiv ut ja :) kan være greit å teste igjen om noen dager og se at den blir sterkere! Grattis ;-)
Den ser positiv ut ja :) kan være greit å teste igjen om noen dager og se at den blir sterkere! Grattis ;-)
Skattemamma Forumet er livet VIP 24 Sep 2012 #10 Positiv! Velkommen hit <3 Vi ender på samme terminforum igjen ;) Herlig!
Mookie Glad i forumet VIP Septemberlykke 2015 25 Sep 2012 #11 Ser absolutt positiv ut, ja! Gratulerer!!