Er dette på ekte normalt?

Freia97

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Marsmagi 2025
19+1 - og jeg er så sliten. Fortsatt uggen, ingen matlyst og alt er tiltak. Føler meg helt zombie. Alt annet enn å ligge i sengen og stirre i taket er tiltak. Jobber fortsatt, men 40-60% prosent. Hadde trodd jeg skulle føle meg bedre?

Hvile hjelper lite. Blir nesten mer trøtt. Kan faktisk ikke ha det slik. Tar jerntilskudd. Er på nedre normal, men ikke voldsomt lavt.

Trenger å høre om andre har det likt - for jeg får panikk for å være døende, haha.
 
Min erfaring er at det er like normalt å være sliten som å ha masse energi.
Du skriver matlysten er på bånn. Får du i deg noe mat/ næring? Har du noe rutiner når du er sykemeldt?
Jeg merker hvertfall en klar forskjell på dager jeg har rutiner og dager jeg sløver. Jeg er mye mer zombie de dagene jeg ikke gjør noe, og har dårligere matinntak. De dagene jeg jobber så spiser jeg mer regelmessige måltider, og fungerer bedre til en viss grad. Igjen da så er jeg mye mer sliten på ettermiddag/ kveld spesielt hvis det har vært mye inntrykk eller lite søvn i forkant. Kan fint sove 12++ timer i døgnet
 
19+1 - og jeg er så sliten. Fortsatt uggen, ingen matlyst og alt er tiltak. Føler meg helt zombie. Alt annet enn å ligge i sengen og stirre i taket er tiltak. Jobber fortsatt, men 40-60% prosent. Hadde trodd jeg skulle føle meg bedre?

Hvile hjelper lite. Blir nesten mer trøtt. Kan faktisk ikke ha det slik. Tar jerntilskudd. Er på nedre normal, men ikke voldsomt lavt.

Trenger å høre om andre har det likt - for jeg får panikk for å være døende, haha.
Sniker litt fra januar :love7

Når jeg var rundt 20 uker så fikk jeg skikkelig knekken, følte meg så ekstremt dårlig og sliten konstant, typ trodde jeg var på vei inn i noe depresjon lignende..
Det som hjalp for meg var 100% sykemeld en liten periode, to uker tror jeg (da hadde jeg jobbet 50% en stund). Har også hjulpet veldig mye å ta ekstra D-vitamin i tillegg til de 10mg i multivitamin, kanskje det kan hjelpe?

Tror ikke du er døende, men skjønner at det er vanskelig:HeartredHåper det blir bedre for deg snart:Heartred
 
Back
Topp