er dette normalt?

lita_23

Elsker forumet
At det kommer væske ut av puppene alt..? ikke hvitt/melk men noe blankt?
husker ikke dette fra forje gang...hehe[:)]

hmm.. ja der ser du :P sikkert ikkenoe farlig. hehe!! jeg har ikke fått sånn.. [:-] men sikkert noen fler som har det :P første gangen jeg er gravid så vet ikke hva som er "normalt" og ikke jeg [8|][:)]

Har kommet noe ut her, men jeg vet ikke hva.. Bh'en satt bare fast en dag jeg skulle ta den av, så såg man at det var noe "flytene" som var stivnet :p

Har å d samme :)

ok[:)] bra det ikke er bare meg da...hehe

Tror det er normalt.....[:)]
Fikk det i forrige svangerskap, men har ikke fått det enda da.

Jepp har åsså d.. Våkna ei natt me at d hadde reint ut av brøstan :) hihi litt ekkelt i grunn men hører vel med :)

Sambo holdt på å klemme ihjel puppene mine her endag, for å sjekke om det kom noe ut[:D] Men han ble fryktelig skuffet!

Hehehe ja min sambo har å prøvd å klemt på de,å han driv på å flire sæ i hjæl når d kjæm ut..åsså plaga han mæ m å sei hahahah du lækk :P

ORIGINAL: siljegulli

Sambo holdt på å klemme ihjel puppene mine her endag, for å sjekke om det kom noe ut[:D] Men han ble fryktelig skuffet!

hehe... [:D]

Jeg har også det.. hehe men bare på den ene puppen[8D]

ORIGINAL: Natepia

Hehehe ja min sambo har å prøvd å klemt på de,å han driv på å flire sæ i hjæl når d kjæm ut..åsså plaga han mæ m å sei hahahah du lækk :P

No har æ å begynt å læk Sambo er på jobb, så fikk klar beskjed om å sende mms

He he jeg må bare le [:)]. Jeg å lakk når jeg var gravid forrige gang men det var ikke før ca 2 mnd før fødselen. Men om våres kjære samboere syns det er morsomt nå så har de hvertfall noe å glede seg til når den ordentlige melken kommer og ikke kommer de til å ha noe problem med å få den ut heller da for da står den vel sikkert rett til værs [:)]

Back
Topp