er dette normalt??

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg sitter her å spiser cherrytomater med salt på. Sånt godt krystall-havsalt....

Flere enn meg som liker det??

mye bedre uten salt på vel? [8|]

det er jo saltet som gjør de gode. har du smakt maldonsalt??
det beste av de beste. veldig godt å strø det på baggiser med smør på....

maldonsaltede poteter er nammis

ORIGINAL: Løveunge05

Dette høres ikke normalt ut, synes du skal ringe legen din og få time.. Uff, de stakkars barna... Kan noen ringe barnevernet????

[8D][:D] Bare tuller [;)]

Hehe...kanskje du burde ringe legen min for meg. for jeg har nyresvikt,og får egentlig ikke lov å spise så mye salt.
uskikkelig jente som jeg er....

Ja, om det er litt basillicum, mozzarella og balsamico eddik ilamme så:D

ORIGINAL: Camileno

Ja, om det er litt basillicum, mozzarella og balsamico eddik ilamme så:D

JA! det er drit godt. men hadde bare tomat i hus....hehe.... får shoppe seinere i dag...

Det er svin godt! Pleier å ha en skål med havsalt som jeg dupper cherrytomatene oppi[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Det er svin godt! Pleier å ha en skål med havsalt som jeg dupper cherrytomatene oppi[8D]

my soulmate....hehe....
Jeg kan finne på å spise en buljonterning også.... elsker salt....

bruker alltid salt på tomater om de er på skiva.Noe annet som er godt er Epleskiver med sukker på på skiva!NAM!!!!

ja det er drit godt, men klarer meg også fint uten saltet[:)]

ORIGINAL: cutest

jeg gomla cherry tomater da jeg var gravid.. hele dagen! men uten salt da[>:]

jeg synes det stod googla og da tenkte jeg: hvorfor i h...... googlet du cherrytomater? vet gravide damer kan gjøre mye rart, men...........

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Dette høres ikke normalt ut, synes du skal ringe legen din og få time.. Uff, de stakkars barna... Kan noen ringe barnevernet????

[8D][:D] Bare tuller [;)]

Hehe...kanskje du burde ringe legen min for meg. for jeg har nyresvikt,og får egentlig ikke lov å spise så mye salt.
uskikkelig jente som jeg er....
 Fy seg! Sånne ting må du ikke leke med [:o][:D]

vet det,men klarer ikke la være. men jeg er inne på haukeland 2 ganger i uken og renser ut dritten.... så da går det sikkert bra.
venter på transplantasjon....

You must log in or register to reply here.
Back
Topp