Er dette normalt?

R_28

Glad i forumet
Jeg føler at jeg har blitt så avvisende til samboern min, frister lite med nærhet, spesielt kyss.
Vi har sex og d går helt fint :p

Enkelte dager føler jeg nesten avsmak.. Utrolig kjip og skremmende følelse! Er det hormonene som herjer, eller er jeg alene om dette?

Var alene sist svangerskap, så har ikke noe å sammenligne med...

Hehe samboeren maser etter kyss og om jeg kan komme å kose i armkroken hans hele veien stakkars :/ frister fint lite her også

Har det slik jeg også! tror sambo føler seg litt avvist stakkar... Håper det blir bedre når formen har kommet seg!

Samme her, problemet er at han blir ekstra masete når jeg er avvisende, så da blir jeg enda mer avvisende igjen.... Ond sirkel

Jeg reagerer veldig om kjæresten har dårlig ånde, så vegrer meg for å kysse, men han får alltid ett kyss når han skal dra, om morgenen og når vi legger oss :)

Jeg føler at jeg har blitt så avvisende til samboern min, frister lite med nærhet, spesielt kyss.
Vi har sex og d går helt fint :p

Enkelte dager føler jeg nesten avsmak.. Utrolig kjip og skremmende følelse! Er det hormonene som herjer, eller er jeg alene om dette?

Var alene sist svangerskap, så har ikke noe å sammenligne med...
Jaaa!!! Hatt det i et par uker nå, begynner å gå over nå heldigvis. Null kos, kyss og blir lett sur og irritert på han uten grunn. Må vel være noe biologisk :-p

Jaaa!!! Hatt det i et par uker nå, begynner å gå over nå heldigvis. Null kos, kyss og blir lett sur og irritert på han uten grunn. Må vel være noe biologisk :-p
Godt å høre at det ikke er bare meg :p "3 kyss er mer enn nok!" Han:"får jeg ikke kysse deg?" Jeg:" je klarer ikke sånne bløte kyss" :p stakkars sambo.. Hehe

Jaaa!!!!! Nettopp de bløte!!! Tørker kinnet og kniper munnen sammen med en gang :-p har ikke kjent meg ... Du vet.... På 3-4 uker, så han har det ikke lett :-p nå er vi reist bort til familien hans for helga...... :-)

Godt å høre at det ikke er bare meg :p "3 kyss er mer enn nok!" Han:"får jeg ikke kysse deg?" Jeg:" je klarer ikke sånne bløte kyss" :p stakkars sambo.. Hehe
Jaaa!!!!! Nettopp de bløte!!! Tørker kinnet og kniper munnen sammen med en gang :-p har ikke kjent meg ... Du vet.... På 3-4 uker, så han har det ikke lett :-p nå er vi reist bort til familien hans for helga...... :-)

Hahaha akkuratt sånn her og :D

Back
Topp