Er dette normalt??

Pallar

Elsker forumet
den siste uka her i huset har vært hard. Minstemann på 18 mnd skriker hele tiden. Da mener jeg HELE tiden. Han er normalt en glad gutt, men han er nok ikke veldig tålmodig.
Som sagt har han holdt det gående den siste uka. Når han ikke får det som han vil så hyler og roper han og ruller på gulvet. Han er utrøstelig. Han kan hyle i en halvtime for at han ikke får plaske med gaffelen sin i vannkoppen. Når han endelig har roet seg er det noe nytt som får han til å sprekke bare 2-3 minutter etterpå.
Jeg prøver å synge, og snakke rolig til han, men han bare vrir seg unna. Jeg holder på å bli gal, å det er lite trivsel hjemme for tiden.

Er det normalt? I barnehagen sier de ingenting om humørendringene hans [&:]

[8|]

tja om det er normalt? storesøster her var IKKE slik, lillesøster har vært slik siden hun var ca 18 mnd og er sånn enda (er litt over 2 år nå)[:o][8D] Og det er flere i omgangskretsen vår som har samme erfaring.. Vi fleiper med at det må ha gått noe feil på 2009 modellene, for de er slik alle sammen, kanskje det er det som er problemet hos dere og[8D]

Helt normalt. Det er en del av utviklingen til de små. Ikke alle blir slik men veldig mange skal igjennom en slik periode. Vi hadde den rundt 2 år og tålmodigheten ble virkelig satt på prøve. Det går over etterhvert.

ja det er noen unger som går igjennom en sånn periode. nytter ingenting for de bare blokker deg ut.
altså det er bare å overse det. de lærer etterhvert som de erfarer at de allikevel ikke får viljen sin at det ikke hjelper. får håpe han snart prøver ut andre metoder for grensetøying[8D]

Det er helt normalt. Hva med å finne på noe gøy om ettermiddagene? Kanskje han er lei det samme gamle. Gå på besøk, ut å leke, bade, lekeplass osv.

Back
Topp