Er dette normalt?

Uggabugga

Andre møte med forumet
Har en gutt på 15 mnd som alltid har være grei å legge, har nesten alltid sovet natten rundt.
Men nå er det bare tull og har vært det i noen uker.. Han sovner som regel fint ved 19.00 tida, men våkner alltid igjen etter et par timer og da er han helt hysterisk. Ligger og hyler, kaster seg rundt og slår hodet i sengekanten. Hvis vi nærmer oss så slår han og lugger og hyyyyler! Sånn driver han på helt til vi tar han opp og går rundt med han.

På dagen er han også sånn, kaster seg plutslig ned på gulvet, ruller rundt og hyler. Han ser helt hysterisk ut!

Er dette vanlig hos ettåringer, så det bare er en periode?
Vi har vært på legevakta mens dette har pågått pga sykdom, men han hadde ikke noe ørebetennelse eller noe som jeg trodde.

Har prøvd å sitte inne hos han, gå ut og inn men ikke noe hjelper.. Når han hyyyler på 3.timen så syns jeg det er altfor lenge, selv om vi er der hos han..

Noen som har tips eller som har hatt det sånn selv og kan si at det er en fase??
Jeg vil soooove! [8D]

kan dytte litt for deg [:)]

Snuppa blir litt sånn når hun får tenner [:)] Ikke fullt så ille, men noe den duren [:)]

Hadde det nettopp slik her også, for ca en mnd siden. Mi er 16 mnd. Viste seg å være jeksler som kom. Gikk over etter at de kom, men det tok et par uker.

Har du sjekket nattskrekk? Hørtes veldig typisk ut! [&:]

Back
Topp