Er dette normalt ( til dere som er sensitive, ikke se)

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Ja dere, jeg klarer ikke å forklare det så fant denne i trusa og lurte på om det er normalt med slik utflod ? Slimete tråd som ser ut som snørr?? Kan informere at jeg har hatt mye hvit tykk kremete utflod noen dager og opplevd dette snørr greiene to ganger i dag. Klør også. Utfloden som er i trusen er gul! Beklager bilde, men beste måten å forklare det på ImageUploadedByBV Forum1394225101.376644.jpg
 
Ja dere, jeg klarer ikke å forklare det så fant denne i trusa og lurte på om det er normalt med slik utflod ? Slimete tråd som ser ut som snørr?? Kan informere at jeg har hatt mye hvit tykk kremete utflod noen dager og opplevd dette snørr greiene to ganger i dag. Klør også. Utfloden som er i trusen er gul! Beklager bilde, men beste måten å forklare det på Vis vedlegget 53079
Jeg har i hvertfall slikt slim, nesten bedre enn det eggløsningsslimet var :eek:. Tror det helt normalt, her har utfolden kommet i alle konsistenser og mengder siden jeg testet positivt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har aldri hatt eggløsningslim. Men skjønner nå ca hvordan det ser ut:p har satt inn en canesten stikkpille da jeg er ganske øm og sår nedentil samt at jeg klør :// men tenkte det kanskje var deler av slimproppen, men for tidlig at den skal gå nå i uke 24:/
 
Tror det meste er normalt når enn er gravid:p
Men hvis du er veldig plaget kan du jo ta en bakterieprøve hos legen:)
Var plaget med mye utflod sist svangerskap :/
 
Jeg for min del må konstant gå med truseinnlegg, siden det virkelig renner.. Fryktelig plagsomt. Nesten værre enn å ha mensen 1gang i mnd!! Og mitt utflod er også ganske slimete:-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg for min del må konstant gå med truseinnlegg, siden det virkelig renner.. Fryktelig plagsomt. Nesten værre enn å ha mensen 1gang i mnd!! Og mitt utflod er også ganske slimete:-/


Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer, må gå konstant med truseinnlegg..pyton med all den utfloden!

Sent from my GT-S5301 using BV Forum mobile app
 
Da har canesten stikkpillen vært inne siden i går kveld og våknet opp uten kløe og var ikke øm :) så ser ut til at den ihvertfall har funket:)) takk for svar dere!
 
Ja jeg ville si at det kanskje var en soppinfeksjon ja. Så hvis canesten hjelper, kan du fortsette å smøre deg med kremen noen dager til...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp